سه روایت خواندنی از آن سوی مرگ

به گزارش تور ایران، آن سوی مرگ همچنان با استقبال از سوی مخاطبان همراه است؛ به طوری که تا به امروز 60 هزار نسخه از این اثر در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

سه روایت خواندنی از آن سوی مرگ

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، کتاب آن سوی مرگ که از سوی نشر معارف منتشر شده، دربردارنده سه روایت از تجربه افرادی است که در سه مرحله دنیای پس از مرگ را برای دقایقی تجربه نموده و آن را صادقانه برای مخاطب روایت نموده اند. کتاب نثری خوش خوان و ساده دارد. روایت ها گاه باورنکردنی است و مخاطب را میخکوب می نماید.

شخصیت پردازی سه روایت نقل شده، به گونه ای انجام شده که مخاطب با آن همراه شده و گاه همذات پنداری کند. دنیای پس از مرگ و حوادث بعد از آن، همیشه یکی از پرسش هایی است که ذهن بشر را به خود مشغول داشته است. آثاری مانند آن سوی مرگ به مخاطب این یاری را می نماید تا بتواند تاحدودی از دنیایی که پس از مرگ در انتظار انسان است، آگاهی یابد. بعضی از این روایت ها گاه مخاطب را تکان می دهد و سبب می گردد تا پس از اتمام کتاب، مخاطب با خود بیندیشد که او برای دنیای پس از مرگ چه نموده است.

آن سوی مرگ به قلم جمال صادقی و با همکاری محمدحسین حاجی ده آبادی در 350 صفحه منتشر شده است. این اثر با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شده به طوری که در کمتر از دو سال، در 60 هزار نسخه در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

این اثر به همراه هفت کتاب دیگر از جمله علی از زبان علی، حسین از زبان حسین، اصول دین نوجوان، همه نوکرها، اهل بیتی ها و شکار هیولا جزو پرفروش ترین های طرح تابستانه سایت نشر معارف معرفی شده است.

علاقه مندان می توانند این آثار را در طرح تابستانه با 30 درصد تخفیف تهیه نمایند. همچنین دیگر آثار این نشر نیز با 20 درصد تخفیف در دسترس است. علاقه مندان برای تهیه این آثار می توانند به اینجا مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1306

به "سه روایت خواندنی از آن سوی مرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه روایت خواندنی از آن سوی مرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید