علیاری: بعد از مدال جهانی هیچ پاداشی نگرفتم، امیدوارم کشتی فرنگی به روزهای روشن گذشته بازگردد

به گزارش تور ایران، دارنده مدال برنز کشتی فرنگی دنیا در سال 2018 گفت: همه فرنگی کاران می خواهند ناکامی مجارستان را جبران نموده و کشتی فرنگی به روزهای روشن گذشته بازگردد.

علیاری: بعد از مدال جهانی هیچ پاداشی نگرفتم، امیدوارم کشتی فرنگی به روزهای روشن گذشته بازگردد

مهدی علیاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص وضعیت تمریناتش بعد از رقابت های دنیای بوداپست گفت: من کشتی گیری هستم که هیچ وقت از آمادگی بدنی غافل نمی شوم و همواره تمرین دارم و سعی می کنم آمادگی نسبی ام را حفظ کنم. خداراشکر حالا هم وضعیتم بد نیست و در اردوی تیم ملی هم تمریناتم را دنبال نموده ام. طبق صحبتی که با کادرفنی داشته ایم، فکر می کنم قرار است ماه آینده در مجارستان کشتی بگیرم.

وی در خصوص اینکه چقدر امیدوار است بعد از ناکامی تیم ملی در دنیای 2018، کشتی فرنگی باز هم به روزهای اوجش بازگردد، اعلام نمود: این خواسته ملی است و همه از ته دل دعا می کنیم که روزهای خوب کشتی فرنگی فرا برسد. تمام بچه ها با این هدف تمرین نموده و سختی ها را تحمل می نمایند. همه می خواهند ناکامی مجارستان را جبران نموده و کشتی فرنگی به روزهای روشن گذشته بازگردد. البته هنوز تکلیف ریاست فدراسیون کشتی معین نیست و همه امیدوارند کشتی زودتر رئیس خود را بشناسد تا کادر اجرایی فدراسیون با خیال راحت به کارها بپردازند.

این کشتی گیر که تک مدال کشتی فرنگی را در مسابقات دنیای اخیر به دست آورد، در خصوص کادرفنی تیم ملی تاکید نمود: از سال 2010 در اردوهای تیم ملی حضور دارم، گرچه قسمت نشد تا پیش از المپیک در مسابقه ای دنیای شرکت کنم اما با محمد بنا در تورنمنت های بین المللی و مسابقه قهرمانی آسیا حضور داشتم و او را کاملا می شناسم. امیدوارم با مدیریت و توانایی های فنی که او دارد، بچه ها دوباره به خوبی جمع و جور شوند و بتوانیم نتیجه بگیریم. ناصر نوربخش مربی من هم در کادرفنی تیم ملی حاضر است، او هم سابقه خوبی در رده های سنی مختلف دارد.

مهدی علیاری در پاسخ به این سوال که بعد از کسب مدال برنز کشتی فرنگی دنیا آیا پاداش و جایزه ای از سوی مسئولان به او تعلق گرفت؟ گفت: نه هیچ جایزه ای نگرفتم. البته فرماندار عزیز یک سری قول هایی داد که البته هنوز به طور کامل عملی نشده، اما از سوی اداره کل ورزش و هیئت کشتی استان تهران هیچ گونه حمایتی ندیدم. تهران در مجموع حمایتی از قهرمانان کشتی اش ندارد و این ناراحت نماینده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 226

به "علیاری: بعد از مدال جهانی هیچ پاداشی نگرفتم، امیدوارم کشتی فرنگی به روزهای روشن گذشته بازگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیاری: بعد از مدال جهانی هیچ پاداشی نگرفتم، امیدوارم کشتی فرنگی به روزهای روشن گذشته بازگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید