فریدون آسرایی : خیلی خوش شانس بودم که به ایران برگشتم

به گزارش تور ایران، خبرنگاران: فریدون آسرایی خواننده پاپ کشورمان در یک برنامه تلویزیونی از اینکه به ایران بازگشته است ابراز خوشحالی کرد.

فریدون آسرایی : خیلی خوش شانس بودم که به ایران برگشتم

فریدون آسرایی خواننده مطرح ایران است. فریدون آسرایی در تهران به دنیا آمده و فریدون آسرایی اصالتا اهل آسارا است. فریدون آسرایی در ارومیه خدمت کرده و در ادامه بیشتر از فریدون آسرایی بخوانید.

به گزارش خبرنگاران، فریدون آسرایی گفت: فکر می کنم خیلی خوش شانس بودم که به ایران برگشتم و با تهیه کننده اولین کارهایم، آقای بهروز صفاریان، آشنا شدم. ایشان و دیگر دوستان کمک کردند بتوانم آن طرز فکری و سلیقه ای که در موسیقی داشتم را عملی کنم. همینطور فکر می کنم توانستم در پی این همکاری ها به عنوان یک خواننده داخلی، ارزش های موسیقی داخل کشور را حفظ کنم. او در ادامه گفت: برخی ترانه هایی که خواندم برگرفته از اتفاق ها و خاطرات واقعی زندگی خودم بوده است و شاید همین موضوع باعث شده که کارهایم بیشتر به دل نشسته و با مخاطب ارتباط برقرار کرده است مثل کاری که برای مادرم خواندم. این دست از کارهایم به دل خودم هم بیشتر نشسته و در اجرا پیروز تر بودم.

آسرایی در پاسخ به اینکه چه ویژگی باعث شده که بین همه گروه های سنی طرفدار داشته باشد گفت:این نهایت خوش شانسی من است که گروه سنی های مختلف از جوان و پیر با آهنگ هایم همراهی می کنند و در کنسرت ها می بینم که ترانه را از حفظ هستند و با می خوانند. وقتی مردم با ترانه ارتباط برقرار کنند و آن آهنگ کار خودش درست انجام داده باشد نتیجه اش این می شود که در یادها می ماند و مردم با آن همراهی می کنند. این خواننده موسیقی پاپ در انتها با اشاره به اینکه آلبوم جدیدی در راه دارد از تاثیر منفی شیوع ویروس کرونا بر موسیقی کشور گفت:کرونا باعث شد بیشتر خواننده زمان طولانی، نزدیک به دو سال، نتوانند هیچ کنسرت و اجرای زنده ای برای مخاطبین خود داشته باشند و آمادگی برای خواندن و اجرا بایستی دوباره تقویت شود و من الان مشغول تمرین هستم. فریدون آسرایی در این برنامه ترانه های شور عاشقانه، همبازی و آهای خوشگل عاشق را اجرا کرد.

منبع: رکنا
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2034

به "فریدون آسرایی : خیلی خوش شانس بودم که به ایران برگشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریدون آسرایی : خیلی خوش شانس بودم که به ایران برگشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید