قطع تمام انشعابات غیرمجاز در بوشهر با حکم دادستانی

به گزارش تور ایران، مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: تا انتها تابستان تمامی انشعابات غیر مجاز در خانه باغ ها بدون تعارف و با حکم دادستانی قطع می شود.

قطع تمام انشعابات غیرمجاز در بوشهر با حکم دادستانی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا عبدالحمید حمزه پور در نشست با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل آب دشتستان و برخی روستاها اعلام کرد: تمام تلاش ما این است که آبشیرین کن ها تا تابستان سال آینده به بهره برداری برسند.

وی اظهار کرد: باغ ویلاها و همچنین مصارف غیر متعارف در روستاها و برخی از نقاط خارج شهر باعث شده آب به اندازه کافی در دسترس مردم نباشد.

این مسئول گفت: تا پایان تابستان تمامی انشعابات غیر مجاز در خانه باغ ها بدون تعارف و با حکم دادستانی قطع می شود. همانطور که در یک ماه اخیر در مناطقی مثل گورکات این کار را انجام داده ایم.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر شرح داد: این ظلم به مردم و روستائیان است که آب مورد نیاز و مصرفی مردم را به این شکل هدر بدهند.

حمزه پور اضافه نمود: بیش از 80 درصد آب استان بوشهر از خارج استان تامین می شود و برنامه ما این است که وابستگی به خارج استان کم شود که یکی از این راهکارها شیرین سازی آب دریا است. در حال حاضر 150 هزار متر مکعب برنامه شیرین سازی داریم که عمدتا سرمایه گذار این پروژه ها انتخاب شده است. همچنین یکی دیگر از برنامه ها نوسازی و بهسازی خطوط برای جلوگیری از هدررفت آب است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1207

به "قطع تمام انشعابات غیرمجاز در بوشهر با حکم دادستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع تمام انشعابات غیرمجاز در بوشهر با حکم دادستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید