نفت آبادان باز هم باخت، پیروزی نماینده کردستان

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران، در ادامه مرحله برگشت مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه های کشور و در دومین روز این رقابت ها امروز تیم پادما یدک اصفهان به مصاف نفت آبادان رفت و مقابل این تیم به فزونی 4 بر 2 دست یافت.

نفت آبادان باز هم باخت، پیروزی نماینده کردستان

آبادانی ها در حالی نتیجه این ملاقات را واگذار کردند که روز گذشته و در اولین روز مرحله برگشت مسابقات مقابل دانشگاه آزاد هم متحمل شکست شده بودند. دیگر ملاقات امروز میان تیم های دانشگاه یزد و شادروان اقبال لطف الله نسبی کردستان برگزار گردید که طی آن نماینده کردستان به فزونی 5 بر یک دست یافت. این دو تیم روز گذشته نتیجه ملاقاتهای نخست خود در مرحله برگشت لیگ را واگذار نموده بودند.

امروز و در دو ملاقات ابتدایی دومین روز مرحله برگشت لیگ تنیس روی میز تیم شهرداری کرج و فراسنج تهران به ترتیب در مصاف با دانشگاه آزاد و رعد پدافند هوایی به تساوی سه بر سه رضایت دادند.

مرحله برگشت مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز مردان فردا یکشنبه با برگزاری ملاقاتهای روز سوم به انتها می رسد. در انتها ملاقاتهای فردا و با لحاظ کردن مجموع امتیازات هشت تیم شرکت کننده، 6 تیم راه یافته به مرحله پلی آف معین می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1630

به "نفت آبادان باز هم باخت، پیروزی نماینده کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت آبادان باز هم باخت، پیروزی نماینده کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید