پرواز مستقیم مسقط - شیراز برقرار شد

به گزارش تور ایران، شرکت هواپیمایی سلام ایر عمان خاطرنشان کرد، اولین راستا پروازی خود به مقصد ایران را راه اندازی نموده است.

پرواز مستقیم مسقط - شیراز برقرار شد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری مسقط دیلی، شرکت هواپیمایی سلام ایر عمان اظهار داشت، اولین راستا پروازی خود به مقصد ایران را راه اندازی نموده است. این شرکت که در زمینه پروازهای ارزان قیمت فعالیت دارد، از 28 فوریه پروازهای هفته ای 2 نوبتی از مسقط به شیراز را شروع خواهد نمود.

محمد احمد، مدیرعامل شرکت سلام ایر گفت: شیراز به رغم افزایش محبوبیتش به عنوان یک مقصد درمانی و گردشگری، سال ها فاقد پروازهای مستقیم از مسقط بوده است... در پاسخ به تقاضاهای موجود، ما برقراری پرواز به این شهر را در اولویت برنامه های سال 2018 شرکت قرار دادیم و اطمینان داریم که میهمانان ما از قیمت های پایین و زمان مناسب این پروازها لذت خواهند برد.

سلام ایر از زمان شروع به کار خود، از نزدیک در حال رصد بازار هوانوردی منطقه، تحلیل تقاضاها و شناسایی روندهای نوظهور بوده که به این شرکت اجازه داده در فضای مالی فعلی به عنوان یک شرکت رقابتی در بازار باقی بماند.

این شرکت همچنین میخواهد پروازهایی را به مقصد شهرهای تهران و مشهد و همچنین شهرهای دیگر آسیا راه اندازی نماید. شرکت سلام ایر برای تحقق این بلندپروازی ها میخواهد در سال 2018 سه فروند هواپیمای دیگر خریداری نماید.

پروازهای سلام ایر به سومین شهر بزرگ ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 12.50 بلند خواهد شد و در ساعت 13.50 به فرودگاه بین المللی شیراز خواهد رسید.

23

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 626

به "پرواز مستقیم مسقط - شیراز برقرار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز مستقیم مسقط - شیراز برقرار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید