پوچتینو، مسی و آلی را برای پاری سن ژرمن می خواهد

به گزارش تور ایران، در صورتی که سرمربی پیشین تاتنهام راهنمایی تیم فوتبال پاری سن ژرمن را برعهده بگیرد، خواستار جذب دو بازیکن است.

پوچتینو، مسی و آلی را برای پاری سن ژرمن می خواهد

به گزارش خبرنگاران، پس از اینکه توماس توخل آلمانی از سمت سرمربیگری پاری سن ژرمن اخراج شد از مائوریسیو پوچتینو به عنوان اصلی ترین گزینه برای نشستن روی نیمکت سرمربیگری پاریسی ها یاد شده است، مربی ای که پس از اخراج شدنش از سمت سرمربیگری تاتنهام در ماه نوامبر 2019 دیگر راهنمایی تیمی را برعهده نداشته است.

اکنون روزنامه فرانسوی پاریزین چاپ پاریس خبر می دهد در صورتی که پوچتینو راهنمایی پاری سن ژرمن را برعهده بگیرد، به دنبال آوردن لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا به PSG خواهد بود. قرارداد برنده 6 توپ طلا با بارسلونا در انتها فصل جاری به انتها می رسد و گفته می گردد سه باشگاه منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و اینتر رقیب یکدیگر در راه جذب این مهاجم آرژانتینی هستند.

در سوی دیگر نشریه انگلیسی سان گزارش می دهد که اولین خرید مائوریسیو پوچتینو در پاری سن ژرمن، دله آلی خواهد بود، بازیکنی که این فصل جایگاهش در ترکیب اصلی تاتنهام را از دست داده و به نظر می رسد جایی در برنامه های تاکتیکی ژوزه مورینیو ندارد.

آلی 24 ساله که تا سال 2024 تحت قرارداد باشگاه تاتنهام است، این فصل تنها در 11 بازی (407 دقیقه از 990 دقیقه ممکن) برای اسپرز به میدان رفته و همین زمان کم بازی ممکن است او را برای جدایی از این تیم در پنجره نقل وانتقالات زمستانی پیش رو متقاعد کند.

اخیراً پایگاه خبری کالچو مرکاتو ایتالیا هم مدعی شد در صورتی که پوچتینو به عنوان سرمربی جدید پاری سن ژرمن معرفی گردد، اولین خرید او احتمالاً کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی اینتر خواهد بود که روزهای خوبی را در این تیم ایتالیایی تجربه نمی کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1552

به "پوچتینو، مسی و آلی را برای پاری سن ژرمن می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو، مسی و آلی را برای پاری سن ژرمن می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید