آذرخش بدنبال شکست ذوب آهن

به گزارش تور ایران، بانوان فوتبالیست آذرخش زاگرس شیراز در پی چهارمین برد فصل است.

آذرخش بدنبال شکست ذوب آهن

به گزارش خبرنگار از ، در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور، ساعت ده صبح روز جمعه یازدهم بهمن ماه میزبان ذوب آهن اصفهان است.

آذرخش زاگرس شیراز تا پایان هفته چهاردهم با 9 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی واقع شده است و ذوب آهن اصفهان با 15 امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است.

شقایق نوری زاده بازیکن آذرخش زاگرس شیراز در خصوص این دیدار گفت: در این هفته تمرینات منظم و منسجم تاکتیکی را زیر نظر کادرفنی پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه برای بازی روز جمعه مقابل ذوب آهن از آمادگی خوبی تیم برخوردار است.

او اعلام نمود: تیم ذوب آهن در نیم فصل فصل مثل تیم ما در کادرفنی و بازیکنان با تغییراتی روبرو شد و مطمئنا تیم آذرخش زاگرس شیراز هم با تغییرات مثبتی که در نیم فصل داشت بدنبال برد بازی با نماینده اصفهان است و بی شک حریف دست و پابسته ای برای ذوب آهنی نخواهیم بود.

در هفته چهاردهم ذوب آهن اصفهان با سه گل مغلوب هیات فوتبال البرز شد و آذرخش زاگرس شیراز با هفت گل نتیجه را مقابل شهرداری سیرجان واگذار کرد.

قضاوت بازی آذرخش زاگرس شیراز و ذوب آهن اصفهان را مهناز ذکایی داور سرشناس کشورمان و کمک هایش آتنا لشنی و زینب منادیان بر عهده خواهند داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 893

به "آذرخش بدنبال شکست ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذرخش بدنبال شکست ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید