آشنایی با جاذبه های دالیان چین

به گزارش تور ایران، دالیان دومین شهر بزرگ در استان لیائونینگ است. دالیان دالیان این شهر دارای تعدادی پارک جنگلی , میادین سبز و نقاط دیدنی ساحلی است. دالیان صرف نظر از اینکه آیا شما دوست دارید , عاشق طبیعت , یا فقط به دنبال تعطیلات راحت و راحت با سواحل و رستوران ها بگردید , دالیان برای شما کاری دارد. در هر صورت , فقط به یاد داشته باشید که اگر می خواهید زیبایی این مکان را ثبت کنید , دوربینتان را حمل کنید.

آشنایی با جاذبه های دالیان چین

در مورد انتخاب دالیان در مقابل برخی شهرهای توریستی دیگر در تور چین، اطلاعات دقیقی در مورد جاذبه های دالیان وجود دارد که ممکن است به شما یاری کند به طریقی تصمیم بگیرید:

همه جاذبه های دالیان

منظره ای تماشایی

این منطقه در فاصله 45 کیلومتری مرکز شهر دالیان واقع شده است. این منطقه نام خود را از جزیره ای که به یک باشگاه چوبی معروف است، گرفته است. این مکانی عالی برای شاهد زیبایی مناظر چین است. این نقطه شامل کوه های سبز و شاداب کاج، جزایر کوچک جزیره ای و یک ساحل شنی نرم است که زیبایی مناظر زیبا و مکانی عالی برای بیداری شما ارائه می دهد.

ساعات باز: تمام روز باز

موقعیت: 45 کیلومتری مرکز شهر دالیان، شرق جاده"دالیان، استان لیائونینگ"، چین

دامنه قیمت:

دره زیبای دره

این منطقه به دلیل مناظر تماشایی اش به عنوان"سوییس مینیاتوری شرقی"شناخته می گردد. صخره های ناهموار و روده ای شفاف که از میان جنگل های دست نخورده دست نخورده سبز عبور می نمایند، آن را به یک منطقه جذاب تبدیل می نمایند و اگر کسی هستید که طبیعت را تحسین می نماید، باید بازدید کنید.

ساعات باز: تمام روز باز

موقعیت: شمال شهر، دالیان، استان لیائونینگ، چین

دامنه قیمت:

موزه صدف دالیان

موزه صدف"دالیان"، در نزدیکی موزه صدف"دالیان"واقع شده است. یک چشم را برای بزرگ ترین صدف در معرض نمایش گذاشته باشید که به نام پادشاه خصوصی است.

ساعت باز: 1.

نشانی: نه. جاده غربی در استان لیائونینگ، واقع در استان لیائونینگ، چین

دامنه قیمت:

ساحل شنی بیچ

ساحل ماسه طلایی نیز به عنوان منطقه خوش منظره معروف است. چه چیزی بیشتر جهانگردان را به این ساحل در ساحل دریای زرد جذب می نماید، سازنده ای صخره ای شگفت انگیز و شگفت انگیز، ورودی های عالی و ساحل شنی هستند. حمام آفتاب، شنا، ماهیگیری و قایقرانی، فعالیت های مورد علاقه مردم محلی و گردشگران در این نقطه است. این پناه گاه همچنین شامل یک باشگاه قایقرانی بین المللی، یک زمین گلف عالی، ویلا، هتل و حتی زمین های شکاری نیز می گردد.

ساعات باز: تمام روز باز

موقعیت: شبه جزیره کره، دالیان، استان لیائونینگ، چین

قیمت برای همه بلیط یکسره

پورت آرتور

به این ترتیب، بندر ارتور یک مکان تاریخی و خوش منظره است که توسط دریا احاطه شده است. هنگامی که در بندر ارتور هستید، اطمینان حاصل کنید که از باغ شیران و ببرها، جزیره مارها، محل جنگ ژاپن و ژاپن، موزه جنگ ژاپن و ژاپن، موزه ها و یادبودها، شهدا و وفاداران و پارک صلح جهانی بازدید کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که قبل از بازدید از بندر ارتور اجازه ویژه ای از پلیس محلی کسب می کنید چون این یک بندر مهم نظامی است و برای گردشگران خارجی باز نیست.

ساعت باز: بسته به محل هایی که می خواهید بازدید کنید

موقعیت: جاده ابریشم، جنوب غربی دالیان، لیائونینگ، چین

خیابان فرهنگ روسیه

این خیابان، باقیمانده نقش گذشته خود را به عنوان یک بندر قرارداد روسیه محسوب می نماید و باید برای عاشقان تاریخ دیدار کند. در خیابان اصلی، شما شاهد تعدادی از ساختمان های سبک اروپایی بازسازی خواهید شد؛ و زمانی که شما از خیابان اصلی خارج می شوید، می توانید برخی از این ساختمان های باشکوه را در وضعیت اصلی خود مشاهده کنید. همچنین می توانید از گالری هنری معتبر در این خیابان بازدید کنید، که مجموعه زیادی از تابلوهای نقاشی را از سراسر جهان دارد.

ساعت بازگشایی: خیابان تمام روز باز است؛ گالری از ساعت 9 صبح تا 16: 00 باز است.

محل: خیابان روسی، دالیان، لیائونینگ، چین، CN

محدوده قیمت: ورود به خیابان بدون هزینه است

پارک اقیانوس تایگر بیچ

پارک"تایگر بیچ"که در نزدیکی ساحل ببر واقع شده است، یکی از مکان هایی است که باید در"دالیان"واقع شده است. این پارک همچنین دارای بیش ترین آکواریوم قطبی در جهان است.

یکی از جاذبه های دیگر پارک، بزرگ تر از زندگی و مجسمه سازی استادانه گروه شش ببر چینی است. این پارک همچنین بزرگ ترین تالار نمایشگاه مرجان را دارد. گردشگران به ورزش های آبی نیز می توانند در ورزش های آبی مختلفی در پارک اقیانوس شرکت نمایند. هنگامی که سفر خود را به انتها رساندید و از سواری در پارک اقیانوس لذت ببرید، می توانید از ساحل بازدید کنید و کمی شنا کنید یا فقط در ساحل لم دهید.

بازکردن ساعات: 07: 30 - 17: 30

نشانی: نه. 9، جاده میانه Binhai، Zhongshan، دالیان، استان لیائونینگ، چین

محدوده قیمت: CNY 15 تا CNY 190 بسته به نوع سواری، فعالیت ها، نمایش ها و مکان هایی که می خواهید از آن لذت ببرید.

معبد Xiangshui

Xiangshui - - به معنای آب چشمه - - یک معبد مشهور Taoist در دالیان است و به عنوان معبد Yunshui نیز شناخته می گردد. این معبد که در دوران سلسله چینگ ساخته شده و بعدها در دوران سلسله کینگ بازسازی شد، غار طبیعی 40 متری دارد که یکی از جاذبه های اصلی در اینجا است. با دقت گوش دهید و می توانید انعکاس صدای آب چشمه را بشنوید که به سنگ ها در غار برخورد می نماید، که این است که معبد چگونه نام خود را به دست آورده است. این معبد همچنین میزبان شماری از جشن های مذهبی پر جنب و جوش است.

جایی عالی برای کسی که بیشتر در مورد فرهنگ چینی بداند.

ساعت آغاز: 08: 30 - 17

محل: شرق کوه Dahei، Jinzhou، دالیان، 21 1160، لیائونینگ، چین

محدوده قیمت: ورود آزاد

پارک Xinghai

این پارک در کنار دریا، مکان دیگری است که تاریخ بسیار جالبی دارد. پارک یک باغ و یک ساحل حمام شکل طاق دار بود. چیزی که توریست ها را به این پارک جلب می نماید فضای آرامی است که باعث می گردد مکانی بزرگ برای لذت بردن از استراحت و استراحت با دوستان و خانواده باشد.

این پارک همچنین مرکز جهان اقیانوس آسیا است که اولین آکواریوم خانگی است که با یک تونل زیر آبی در چین ساخته شده است. در راه رفتن از این تونل می توانید برخی از شگفت انگیزترین و unique زندگی دریایی را در اطراف خود ببینید.

در حال باز کردن ساعت: تمام روز آزاد شوید

موقعیت: سمت جنوب غربی دالیان

محدوده قیمت: رایگان بار قبل از 07: 00 روز بعد. 7 بعد از 07: 00 از نوامبر تا مارس و CNY 10 از آوریل تا اکتبر

مربع Zhongshan

یکی از بهترین راه ها برای دیدن شکوه دالیان این است که از میادین آن بازدید کنید. از بسیاری از میادین دالیان، میدان Zhongshan قدیمی ترین و محبوب تر از ساختمان های قدیمی اروپایی است که دور آن چرخ می زنند. این میدان در قرن نوزدهم توسط روس ها طراحی و ساخته شد؛ و ساختمان های قدیمی در میدان توسط ژاپنی ها در قرن بیستم ساخته شدند. قبل از تغییر نام میدان، میدان Nicholas نامیده می شد.

در حال باز کردن ساعت: تمام روز آزاد شوید

محل: منطقه Zhongshan، دالیان، استان لیائونینگ، چین

محدوده قیمت: رایگان بار

انتشار: 14 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 157

به "آشنایی با جاذبه های دالیان چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های دالیان چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید