اتمام بازسازی مناطق سیل زده خوزستان تا سرانجام سال

به گزارش تور ایران، خبرنگاران/خوزستان رئیس سازمان مدیریت بحران با اشاره به روند بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان گفت: امیدواریم با این روند تا انتها امسال، نوسازی همه واحدهای مسکونی، زیرساخت ها و مدارس به اتمام برسند.

اتمام بازسازی مناطق سیل زده خوزستان تا سرانجام سال

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

اسماعیل نجار امروز (18 آذرماه) در حاشیه بازدید از روستاهای سیل زده بخش شاوور و پل ناجیان در شهرستان شوش اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی و مسئولان در سیل امسال پای کار بودند. با توجه به گستردگی میزان سیل در خوزستان و خسارت های وارد شده به واحدهای مسکونی، مزارع و زیرساخت ها در حال حاضر روند بازسازی و نوسازی خوب است.

وی اضافه نمود: امیدواریم با این روند تا خاتمه امسال، نوسازی همه واحدهای مسکونی، زیرساخت ها و مدارس به اتمام برسند.

به گزارش خبرنگاران، رئیس سازمان مدیریت بحران اعلام کرد: هیچ مسئله ای در ارائه تسهیلات و یاری های بلاعوض در دو بخش کشاورزی و مسکن وجود ندارد. نقدینگی لازم تامین شده و در اختیار دستگاه های اجرایی ذیربط از جمله جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار داده شده است.

نجار توضیح داد: با توجه به محدودیت های اقتصادی دولت، تنها در بحث زیرساخت ها باید با حساب و کتاب بیشتری کار پیش برود و پروژه ها تعریف شوند. در این زمینه پروژه های ضروری در اولویت قرار گرفته و بخشی از طرح ها نیز مانند احداث مدارس شش کلاسه با یاری خیران و بانک ها در حال اجرا است.

وی ادامه داد: از روزهای ابتدایی سیل کوشش شد با ایجاد مسکن اضطراری و فراهم کردن اجاره بها، سیل زدگانی که مسکن آن ها قابل سکونت نبود سریعا اسکان یابند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 646

به "اتمام بازسازی مناطق سیل زده خوزستان تا سرانجام سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام بازسازی مناطق سیل زده خوزستان تا سرانجام سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید