از نسخه تازه شبیه ساز پلی استیشن 2 برای کامپیوتر رونمایی شد

به گزارش تور ایران، به تازگی ورژن جدیدی از نرم افزار PCSX2، شبیه ساز پلی استیشن 2 برای کامپیوتر، منتشر شده که تعداد زیادی تغییرات و پیشرفت ها را نسبت به نسخه قبلی منتشر شده در سال 2020 ارائه می نماید. جالب است بدانید که از زمان معرفی این شبیه ساز، PCSX2 بیش از 6000 آپدیت دریافت نموده، از 100 میلیون دانلود عبور نموده و بیستمین سالگرد خود را جشن گرفته است!

از نسخه تازه شبیه ساز پلی استیشن 2 برای کامپیوتر رونمایی شد

نسخه 2.0 که می توان آن را از وبسایت رسمی شبیه ساز دانلود کرد، از رابط کاربری بهبودیافته، برطرف اتوماتیک مسائل بازی ها با استفاده از اطلاعاتی که از تنظیمات مناسب بازی ها در طول سالیان گرفته شده، تنظیمات مختص هر بازی که در گذشته به این شکل نبود و برای اجرای هر بازی می بایست تنظیمات را تغییر می دادید، حالت تصویر بزرگ برای اجرای شبیه ساز هنگام استفاده از تلویزیون، پشتیبانی از ترجمه بازی ها مبتنی بر رای جامعه بازیکنان و غیره بهره مند شده است. در واقع بازیکنان می توانند پیشنهادات خود را برای ترجمه بازی ها به زبان های غیررسمی آن ها ارائه دهند و ترجمه هایی که بیشترین رای را دریافت نمایند، استفاده خواهند شد. از طرفی در این نسخه پلاگین ها به طور کامل کنار گذاشته اند.

نسخه نو شبیه ساز PCSX2 بعلاوه چند ویژگی نو را معرفی می نماید که ظاهرا شبیه سازی را برای همه کاربران بهبود می بخشد، مانند Automatic Renderer که به طور اتوماتیک انتخاب می نماید که کدام رندر برای معماری های مختلف کارت گرافیک بهتر است. این نسخه بعلاوه گرافیک و بهبود عملکرد را نیز به ارمغان می آورد و به کاربران امکان می دهد که بافت های هر بازی را حذف نمایند، آن ها را بهبود بخشند و سپس دوباره آن ها را بارگذاری نمایند. در این میان PCSX2 2.0 برای بعضی از آثار مشکل ساز مانند Burnout، Ratchet and Clank ،Destroy All Humans! ،Ace Combat و غیره، بهبود هایی اختصاصی را به ارمغان می آورد.

از دیگر تغییرات این نسخه می توان به راه اندازی صفحه ای در گیت هاب برای یاری مالی به توسعه دهندگان، قطع پشتیبانی از ویندوزهایی غیر از 10 و 11، پشتیبانی کامل از مک، افزایش سرعت بارگذاری بازی ها، بهبودهایی در نحوه پخش صدای بازی ها، پشتیبانی از تروفی ها و غیره اشاره نمود. البته تیم سازنده اعلام نموده که در آینده نیز تغییرات و بهبودهای بیشتری در راه خواهد بود. فهرست کامل تغییرات را می توانید از منبع مطالعه کنید.

منبع: PCSX2

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 تیر 1403 بروزرسانی: 24 تیر 1403 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2461

به "از نسخه تازه شبیه ساز پلی استیشن 2 برای کامپیوتر رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از نسخه تازه شبیه ساز پلی استیشن 2 برای کامپیوتر رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید