استفاده بهینه از تورفتگی های دیوار در دکوراسیون داخلی

به گزارش تور ایران، ممکن است برخی از بخش های منازل مسکونی بر حسب نوع نقشه دارای تورفتگی های دیوار و برجستگی هایی درون دیوارهای مختلف باشند. این مسئله شاید در نگاه اول برای بسیاری از افراد نگران کننده به نظر آید. اما با اندکی ایده پردازی و خلاقیت می توان به بهترین شیوه ممکن از این تورفتگی های دیوار و برجستگی های آن استفاده بهینه ای کرد. بنابراین می توان این تورفتگی ها را با استفاده از راهکارهای نوین و با بهره گیری از ایده پردازی ها و خلاقیت های طراحان دکوراسیون ساختمان پوشش داد و به صورت بهینه ای از آن ها استفاده کرد.

استفاده بهینه از تورفتگی های دیوار در دکوراسیون داخلی

پس در صورتی که شما هم در منزل خود از این برجستگی ها دارید و احساس می کنید که این تورفتگی ها مانع چیدمان وسایل مختلف در دکوراسیون داخلی منزل شما می شوند؛ بس در اشتباه هستید. چرا که طراحان دکوراسیون به شما در این راستا پیشنهادهای ایده آل و مناسبی ارائه می دهند که در ادامه با آن ها بیش از پیش آشنا خواهیم شد.

استفاده های بهینه از تورفتگی های دیوار در دکوراسیون داخلی

اگر برجستگی ها و تورفتگی هایی در دیوار منزل خود دارید؛ می توانید با استفاده از راهکارهای مختلف ضمن پوشش آن ها به صورت بهینه ای از آن ها استفاده کنید تا از عیب و قناسی به وجود آمده در منزل خود به بهترین نحو ممکن در جهت زیباسازی دکوراسیون داخلی منزل خویش استفاده کرده باشید. برای این منظور شما می توانید دست به راهکارهای زیر بزنید:

  • قرار دادن میز و قفسه های مختلف

اگر تورفتگی های دیوار شما به قدری است که نمی توانید وسایل منزل خود را در یک راستا قرار دهید؛ می توانید یک میز یا قفسه بندی های مختلفی در بهترین جنس های چوب در رنگ بندی مناسب با سبک منزل خویش را در آن تورفتگی به وجود آورده تا استفاده بهینه ای از این تورفتگی های دیوار برده باشید. بنابراین شما می توانید انواع میز از جمله میز آرایش، میز تحریر، میز کار و هر نوع میز دیگر را از دل این تورفتگی ها به وجود آورید و فضای بسیار دنج و مهیجی را در گوشه منزل خویش به وجود آورید.

استفاده از شلف های مختلف و کاربردی

  • استفاده از شلف با کاربردهای فراوان خود

شلف ها می توانند یکی از گزینه های بسیار خوب برای پوشش تورفتگی های دیوار به شمار آیند. برای این منظور شما می توانید از دو طرف تورفتگی ها شلف هایی را به کار گیرید و روی آن ها کتاب های دلخواه خود را بچینید تا از آن به عنوان یک کتابخانه استفاده بهینه ای برده باشید و یا اینکه می توانید روی آن ها انواع گل ها روی آن استفاده کنید و یک گلخانه بسیار شیک و زیبا در منزل مسکونی خویش ایجاد کنید. با استفاده از این شلف ها می توان حتی وسایل زینتی و دکوری را روی آن ها قرار داد و به هر نحو ممکن به بهترین شیوه از این تورفتگی های دیوار استفاده کرد تا دکوراسیون بسیار شیک و باکلاسی را در منزل خود به وجود آورید.

  • بکار دریافت آینه و انواع قاب و تابلوهای مختلف

می توانید از تورفتگی های دیوار برای نصب آینه های قدی یا تابلوهای مختلف و زینتی استفاده کنید که هر یک از این وسایل نیز می توانند دکوراسیون داخلی منزل شما را تحت الشعاع خود قرار دهند. هر چند که برای تحقق این مهم می بایست حتما به دیزاین منزل خود توجه داشته باشید و متناسب با آن رو به خرید و نصب قاب ها و تابلوهای مختلف آورید تا زیبایی آن ها دوچندان شود.

زیبایی دیزاین منزل با استفاده از راهکارهای مختلف

علاوه بر موارد بالا شما می توانید این تورفتگی های دیوار را با کاغذ دیواری و نورپردازی و سایر موارد دیگر پوشش دهید و جلوه زیبا و منحصر به فردی را در منزل خویش به وجود آورید. بنابراین به طور کلی دست شما در استفاده بهینه از تورفتگی های دیوار کاملا باز است و شما می توانید با استفاده هر یک از این راهکارها دکوراسیون بسیار شیک و زیبایی را داشته باشید. هر چقدر به این مسائل بیشتر توجه داشته باشید؛ حس و حال خود و سایر ساکنین منزل خویش را به مراتب خیلی بهتر خواهید ساخت تا در کنار همدیگر روز و روزگار خوش و خرمی را پشت سر گذارید.

منبع: اتاق
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1785

به "استفاده بهینه از تورفتگی های دیوار در دکوراسیون داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده بهینه از تورفتگی های دیوار در دکوراسیون داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید