افشای قیمت گوشی های آیفون SE 3

به گزارش تور ایران، به تازگی گزارش های جدیدی در خصوص گوشی ها 2022 آیفون SE 3 منتشر شده است. این گزارش ها شایعه نموده اند که قیمت این گوشی احتمالا از قیمت پایه 300 دلار آغاز می گردد.

افشای قیمت گوشی های آیفون SE 3

به گزارش خبرنگاران، ارزش بازار اپل به رقم بی سابقه 3 تریلیون دلار رسیده است. این مبلغ بالاتر از فراوری ناخالص داخلی هند است، کشوری که جمعیت آن در چند سال آینده به 1.5 میلیارد نفر می رسد. اکنون تنها چهار کشور در دنیا فراوری ناخالص داخلی بالاتری نسبت به ارزش بازار اپل دارند. این کشور ها ایالات متحده، چین، ژاپن و آلمان هستند.

با در نظر گرفتن این موضوع، اپل میخواهد به تسلط خود در بازار ادامه دهد و تجارت گوشی های هوشمند خود را در قلمرو های ناشناخته بیشتری برای این شرکت توسعه دهد. منظور از این قلمرو ناشناخته، بازار گوشی های هوشمند میان رده پایین است. چنان که می دانیم شرکت اپل قبلا تنها بر فراوری گوشی های لوکس تمرکز داشت. شایعات درباره صنعت پررونق گوشی های هوشمند نشان می دهد که شرکت اپل ممکن است در حال برنامه ریزی برای عرضه نسخه بعدی آیفون SE خود در سال 2022 باشد. بعلاوه شایعه شده است که قیمت این گوشی از رقم پایین 300 دلار آغاز می گردد.

این خبر از Investors Business Daily منتشر شده است. این گزارش ادعا می نماید که جان دانوان، تحلیلگر Loop Capital Markets، گفته است که شایعاتی شنیده است مبنی بر اینکه قیمت آیفون SE 3 2022 نو با پشتیبانی از قابلیت 5G می تواند از 300 دلار آغاز گردد. این خبر غافلگیرنماینده است، زیرا قیمت مدل فعلی iPhone SE 2 (2020) که از قابلیت 4G پشتیبانی می نماید، از 399 دلار آغاز می گردد. بعلاوه شایعه شده است که iPhone SE 3 از پردازنده بهتر و عمر باتری بیشتر نسبت به مدل قبلی خود بهره می برد.

برای درک سطح پایین این قیمت نو بهتر است چند مقایسه داشته باشیم. کاربران با پرداخت قیمت 599 دلار، یعنی دو برابر قیمت احتمالی آیفون SE 3، تنها می توانند ارزان ترین گوشی هوشمند 5G اپل، یعنی آیفون 12 مینی را خریداری نمایند. نسل دوم گوشی های هوشمند 5G اپل، یعنی سری آیفون 13، نیز با با قیمت پایه 699 دلار در دسترس است.

اما چرا اپل میخواهد وارد رده گوشی های هوشمند زیر 300 دلار گردد؟ این گزارش نقل می نماید که جی پی مورگان در دسامبر 2021 حدس می زند که شرکت اپل می خواهد با آیفون نوش تعداد زیادی از کاربران گوشی های اندرویدی را به سمت خود جذب کند. بانک سرمایه گذاری در گزارشی به مشتریان اظهار داشت، این اقدام پتانسیل این را دارد که نزدیک به 1.4 میلیارد کاربر تلفن های اندرویدی پایین رده تا میان رده و همین طور حدود 300 میلیون کاربر آیفون های مدل قدیمی تر را به انتخاب این مدل نو ارزان ترغیب کند.

بعضی از مشخصات آیفون SE 3 (2022) نیز افشا شده است. انتظار می رود که آیفون SE نو از چیپست Apple A15 Bionic موجود در آخرین سری آیفون 13 استفاده کند. از نظر طراحی، آیفون SE 3 (2022) همان طراحی قبلی خود را حفظ خواهد نمود. در این طراحی، پنل جلویی و پشتی شیشه ای با فریم آلومینیومی و امضای Touch ID روی دکمه Home واقع در قسمت چانه دستگاه ارائه می گردد.

انتظار می رود آیفون SE 3 (2022) در رویداد سالانه بهاره اپل معرفی گردد. اپل هنوز به طور رسمی تاریخ این رویداد را فاش نکرده است، اما حدس ها به 8 مارس 2022 (17 اسفند) به عنوان روز آغاز رویداد اشاره می نمایند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2212

به "افشای قیمت گوشی های آیفون SE 3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای قیمت گوشی های آیفون SE 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید