اقدامات پیشگیرانه دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش تور ایران، دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برای حفظ سلامت جامعه دانشگاهی اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا را در نظر قرار داد.

اقدامات پیشگیرانه دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی کلاس های آموزشی حضوری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به مدت یک هفته تعطیل شد.

در این راستا، دانشگاه بین المللی امام خمینی جهت حفظ سلامت جامعه دانشگاهی و مبارزه با شیوع بیماری کرونا اقدامات پیشگیرانه از قبیل: تعطیلی کلاس های آموزشی دانشگاه و سلف های دانشجویی، و استفاده ظروف یک بار مصرف را انجام داده است؛ بنابراین گزارش، فراوری و ارسال پیغام ها بصورت بروشور های آموزشی با موضوع بیماری کرونا ویروس، در شبکه های اجتماعی دانشگاه و اتوماسیون اداری دانشگاه، نصب بروشور های آموزشی مختلف در اماکن عمومی با موضوع پیشگیری شیوع کورونا ویروس، در اختیار دانشگاهیان قرار داده است.

لازم به ذکر است، تمامی جلسات و نشست ها و مراسم و همایش ها و اردو ها و گردهمایی های حوزه های مختلف دانشگاه تا اطلاع ثانوی لغو و سالن های اجتماعات و ورزشی و لغو تمامی مسابقات ورزشی تعطیل شده است.

لازم به ذکراست، ملزومات استریل و انجام ضد عفونی سطوح مختلف وسایل اداری، اتاق ها، راهرو ها و اماکن عمومی توسط محلول های مخصوص و الکل طبی تهیه شده و کلاس ها و خوابگ های دانشگاه ضد عفونی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 994

به "اقدامات پیشگیرانه دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین برای مقابله با ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات پیشگیرانه دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین برای مقابله با ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید