بازسازی ساختمان، یه بار دیگه با من باش!

به گزارش تور ایران، بازسازی: موضوع بازسازی ساختمان از گذشته تا کنون دغدغه ذهنی بسیاری از افراد و صاحب خانه ها به حساب می آمده است. در طی این سال ها وب سایت خبرنگاران سعی داشته تا شما را در بخش های مختلفی از پروژه بازسازی همراهی کند. از هزینه بازسازی گرفته تا سایر بخش های به ظاهر پرپیچ و خم آن. در این مطلب از وب سایت خبرنگاران سعی داریم به سراغ گزیده ای از مطالب مربوط به بازسازی ساختمان برویم و به قول معروف نگاهی به سیر تا پیاز ماجرا بیندازیم... با ما همراه باشید.

بازسازی ساختمان، یه بار دیگه با من باش!

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

آغاز داستان با هزینه بازسازی

حتما در وب سایت خبرنگاران با مطلبی با موضوع هزینه بازسازی در قدم های اول رو به رو شده اید. در این مطلب گفته شد که به طور کلی هر قیمتی که پیمان کار معین می نماید تقریبی است و به میزان کار و مصالحی که برای تکمیل پروژه شما احتیاج است بستگی دارد. در ساختمان های مسکونی، به طور کلی رقم تقریبی قیمتی ثابت و نهایی نیست. شما هنگام مشورت با پیمان کاران مختلف به احتمال زیاد با دامنه وسیعی از هزینه های تقریبی روبه رو خواهید شد، چراکه هر کدام از آن ها درک متفاوتی از آن چه در ذهن شماست خواهند داشت و در نتیجه از شیوه متفاوتی برای معین رقم تقریبی استفاده خواهند کرد. وقتی یک پیمان کار از این تخمین به عنوان بنیانی برای قرارداد ساخت استفاده می نماید، معمولا به آن قرارداد بر اساس قیمت تمام شده می گویند که در واقع قیمتی است که پیمان کار برای انجام کامل یک قرارداد معین می نماید و یا حق الزحمه پیمانکار به عنوان درصدی از همه قیمت های پروژه مورد محاسبه قرار می گیرد.

در رابطه با پیشنهاد قیمت در بازسازی ساختمان نیز می توان گفت که پیشنهاد قیمت جایگزینی برای تخمین است و به این معنی است که پیمان کار با انجام حجم معینی از کار در ازای قیمتی معین موافقت می نماید. اگر هزینه ساخت از رقم پیشنهادی کم تر باشد پیمان کار سود می نماید. اگر هزینه ساخت از رقم پیشنهادی بیش تر گردد پیمان کار در این قرارداد ضرر می نماید.

مطلب منتشر شده: پله اول بازسازی، محاسبه هزینه ها

قبل از بازسازی ساختمان از خود سوال بپرسید!

در ادامه این موضوع می توان به مطلب دیگری از وب سایت خبرنگاران اشاره نمود که در آن در رابطه با سوالاتی صحبت شد که ضروری است قبل از بازسازی خانه خود از خودتان بپرسید! اگر بخواهیم تعدادی از این سوالات را به صورت موردی برایتان بازگو کنیم به این شکل خواهند بود:

مطلب منتشر شده: 12 سوال که قبل از بازسازی دکوراسیون باید از خود بپرسید!

شما می توانید برای خواندن ادامه این موارد و توضیحات مفصلی که در رابطه با آنها مطرح شده ایت به این مطلب مراجعه کرده و نهایت استفاده را از آن داشته باشید.

آغاز بازسازی آشپزخانه از اینجا

بعد از آنکه تصمیم گرفتید که چه بخشی از خانه را بازسازی می کنید می توانید کمی جزئی تر به این مسئله نگاه کنید. خبرنگاران در یکی از مطالب خود به مقدماتی اشاره نموده است که در بازسازی آشپزخانه مورد احتیاج هستند. در این مطلب مراحلی پشت هم ذکر شده اند که در زمان بازسازی آشپزخانه خود باید به عنوان مقدماتی بدانید و رعایتشان فرمایید. بسته بندی ظروف، مراقبت از کف آشپزخانه، جمع آوری وسایل باارزش، معین کردن اهداف اولیه برای آغاز پروژه بازسازی آشپزخانه و... را نیز می توان از این مقدمات دانست.اگر تا اینجای مطلب همراه بوده اید بد نیست برای خواندن مطالب کاملتری در رابطه با این مقدمات به مطلب کامل آن نیز سری بزنید و مراقب این مراحل باشید!

ضروری است بدانید که پیمانکاران احتیاج دارند تا برای اینکه بتوانند به بهترین و باکیفیت ترین نتیجه برسند، از هرگونه مسئله ای که سرعت کارشان را کاهش داده و یا به روند بازسازی آشپزخانه ضربه وارد می نماید آزاد باشند؛ بنابراین سعی کنید با رعایت اصول ابتدایی و ساده ای که برایتان مطرح شد، شرایط آرام و مناسبی را هم برای خودتان و هم برای پیمانکاران مهیا سازید.

مطلب منتشر شده: بازسازی آشپزخانه، آستین ها را بالا بزنید!

بازسازی آشپزخانه، یه ایده مقرون به صرفه برای شما

در ادامه بحث بازسازی آشپزخانه می توان به یک مطلب خوب دیگری از وب سایت خبرنگاران نیز اشاره نمود. در این مطلب دکوراسیون آشپزخانه ای را می بینید که با یاری هزینه بازسازی نه چندان زیادی بازسازی شده است. در این مطلب بر آن بودیم تا به شما بگوییم که برای داشتن یک بازسازی آشپزخانه خوب لازم نیست که لزوما هزینه زیادی نیز صرف کنید. فقط کافی است کمی هوشمندانه و شاید ساده زیست تر باشید.

مطلب منتشر شده: بازسازی آشپزخانه، همینقدر مقرون به صرفه و ساده!

بازسازی حمام این خانه قدیمی

خبرنگاران در مطلب دیگری به بازسازی حمام یک خانه ای پرداخته است و شما را در تمامی مراحل آن دخیل کرده است. در این مطلب می توانید به خوبی ببینید که از سیر تا پیاز بازسازی حمام در یک خانه به چه شکلی پیش می رود و ضروری است ب چه نکات مهمی توجه کنید. شاید بتوان از جذابیت های این مطلب به آن اشاره کنیم که فردی راوی و روایت کننده این مطلب است که دکوراسیون حمام خانه خود را بازسازی کرده است؛ بنابراین شما را از تمامی اشتباهاتی که ممکن است رخ دهد مطلع می سازد و یاریگر شما خواهد بود. خواندن این مطلب را از دست ندهید!

مطلب منتشر شده: بازسازی حمام، اشتباه های منو تو تکرار نکن!

بازسازی سرویس بهداشتی کم هزینه!

شاید احتیاج به پرداختن به موضوع بازسازی سرویس بهداشتی در ادامه بازسازی حمام احساس گردد، اما خبرنگاران فکر اینش را هم کرده! آن هم بازسازی سرویس بهداشتی از نوع کم هزینه آن! بازسازی سرویس بهداشتی جزء گران ترین کارهای طراحی داخلی است ولی نگران نباشید. با توجه به نکاتی که در این مطلب اعلام می کنیم می توانید بدون داشتن بودجه های آسمانی و زیاد هم حمام زیبای خود را بازسازی کنید. برای بازسازی سرویس بهداشتی تان می توانید از طراحان داخلی متخصصی که در اهالی فن خبرنگاران حضور دارند یاری بگیرید و از ایده های حرفه ای اهالی فن خبرنگاران بهره مند شوید.

مطلب منتشر شده: بازسازی سرویس بهداشتی، رازهای کم هزینه!

بازسازی پارکینگ، یک حرکت هوشمندانه!

در یکی دیگر از مطالب وب سایت خبرنگاران به بازسازی پارکینگ پرداختیم. در این مطلب از ایده ها و راهکارهایی صحبت کردیمک که می توانست به شما یاری کند تا به یک پارکینگ با حداکثر کاربری دست یابید. خبرنگاران به شما پیشنهاد می دهد که خواندن این مطلب را از دست ندهید.

مطلب منتشر شده: بازسازی پارکینگ، وقتشه ایده های تازه ای داشته باشی!

اگر شما هم به فکر بازسازی ساختمان خود هستید و یا حتی می خواهید یکی از بخش های خانه خود را بازسازی کنید می توانید بعد از مطالعه مطالب معرفی شده با اهالی فن وب سایت خبرنگاران آشنا شده، با آنها ارتباط بگیرید و از آنها یاری بخواهید!

نویسنده: طلوع حقیقت | تحریریه خبرنگاران

منبع: چیدانه
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 575

به "بازسازی ساختمان، یه بار دیگه با من باش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان، یه بار دیگه با من باش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید