بازیگران مرد مشهور هالیوود که هیچ شباهتی به نقش هایشان ندارد

به گزارش تور ایران، فیلم های سینمایی مملوء از قهرمانان مرد جذابی هستند که از کاریزمای زیادی برخوردارند و تا سال ها مرد رویا های بسیاری از زنان می شوند. با این حال، نقش های این بازیگران مرد معمولاً شباهتی به شخصیت واقعی آن ها ندارد.

بازیگران مرد مشهور هالیوود که هیچ شباهتی به نقش هایشان ندارد

جیسون موموآ

به گزارش روزیاتو، جیسون موموآ در اغلب فیلم ها ظاهر ترسناک و چهره ای خشن دارد. همه او را با نقش هایش در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) و فیلم آکوامن (Aquaman) می شناسند.

اما در زندگی واقعی، موموآ کاملاً عکس شخصیتش در فیلم ها است. او مردی خنده رو و همواره خوش خلق است. موموآ پدری مهربان است و پست های اینستاگرامش به همه حال خوبی می دهد. به همین علت هم هست که همکارانش او را بسیار دوست دارند.

جیمی دورنان

جیمی دورنان با نقشش در فیلم 50 طیف خاکستری (Fifty Shades of Grey) شناخته می گردد. او از معدود سلبریتی هایی است که در شبکه های اجتماعی حضور ندارند و سعی می نماید زندگی شخصی اش را از کانون توجه دور نگه دارد. دورنان معتقد است هر چه بیشتر از خود بگویید، افراد بیشتری از شما متنفر خواهند شد.

او جدا از بازیگری، در حوزه مدلینگ هم فعال است و در تبلیغات برند های مشهوری همانند هوگو باس، دیور و کالوین کلاین حضور داشته است. با این حال، او دوست دارد اوقات فراغتش را با بچه ها خود و بازی گلف سپری کند. او بزرگ ترین تفریح زندگی اش را پدری کردن می داند.

تام هاردی

تام هاردی قبلاً شبیه کسانی بود که همواره در خطرند و به دردسری افتاده اند. اما تشکیل خانواده او را دستخوش تغییرات زیادی کرد و حالا تنها در برابر دوربین اینگونه است.

علاوه بر این، او دوستی نزدیکی هم با لئوناردو دیکاپریو دارد و آن ها دائماً سر به سر یکدیگر می گذارند و موقعیت های خنده داری به وجود می آورند. به همه این ها باید علاقه فراوان هاردی به سگ ها و دوچرخه سواری را هم اضافه نمود.

جود لا

جود لا همواره با مجذوب نمایندهیت خود در فیلم هایش تماشاگران را تحت تأثیر قرار داده است. او حالا 50 سال دارد، اما هنوز هم با هر بار حضورش در برابر دوربین زنان را شیفته خود می نماید.

جود لا در زندگی واقعی هم مرد محبوبی است. او از زنان متعدد زندگی اش 6 فرزند دارد که 2 تای آن ها ثمره زندگی مشترکش با همسر حالایش است؛ بنابراین جود لا نقاط اشتراکی هم با نقش هایش دارد، چرا که دائماً قلب زنان زندگی اش را می شکند.

جیک جیلنهال

جیک جیلنهال با آنکه بار ها در لیست خوش چهره ترین مردان هالیوود قرار گرفته، هنوز مجرد است. او که حالا 42 سال دارد، هرگز ازدواج ننموده و هیچ فرزندی هم ندارد. با این حال، او پدرخوانده دختر هیث لجر و میشل ویلیامز است.

تام هیدلستون

تام هیدلستون همواره در برابر دوربین ظاهر و رفتاری اشرافی دارد و بار ها در لیست مجذوب نماینده ترین مردان هالیوود قرار گرفته است. او بعد از رابطه پر سر و صدا و البته نافرجامش با تیلور سوییفت، خواننده مشهور تصمیم گرفت زندگی خصوصی اش را از نگاه ها دور نگه دارد؛ و حالا همسری شاد و پدر یک فرزند است.

هیدلستون خود را یک فمینیست می داند و زمان زیادی صرف امور خیریه می نماید. او به عنوان مردی باهوش با حس شوخ طبعی عالی شناخته می گردد و رقصنده بسیار خوبی هم هست.

جیمز فرانکو

جیمز فرانکو گرچه به عنوان یک بازیگر شناخته می گردد، اما استعداد های زیاد دیگری هم دارد که زیاد درمورد آن ها صحبت نمی نماید، مثل نوشتن مطالب و مقالات برای نشریات مختلف. علاوه بر این، او علاقه زیادی هم به موسیقی دارد. فرانکو تدریس سینما و بازیگری هم می نماید.

او شیفته اینترنت است و به ارتباطات مجازی اش با هواداران زن خود مشهور است، امری که باعث شکل گیری حرف و حدیث ها و رسوایی هایی در زندگی این بازیگر شده است. جدا از آن، فرانکو علاقه زیادی به سلفی گرفتن دارد که اغلب آن ها بحث برانگیز بوده اند و بعد از آنکه این تفریح او با واکنش منفی کاربران روبرو شد، فرانکو مجبور به حذف صفحه اینستاگرام خود شد.

کریس همسورث

دیگر سخت می گردد فیلم های پرفروش مارول را بدون کریس همسورث تصور کرد. با این حال، او در زندگی واقعی هیچ شباهتی به ابرقهرمانی که جهان را نجات می دهد، ندارد. همسورث مردی متأهل و پدر 3 فرزند است.

او علاقه زیادی به بدنسازی و سبک زندگی سالم دارد. این تفریح البته در شغل همسورث هم به کارش آمده، چرا که نقش های ابرقهرمانی ای که او ایفا می نماید به آمادگی جسمانی بالایی احتیاج دارند. علاوه بر این ها، او یک اپلیکیشن مخصوص راه اندازی نموده که به کاربران یاری می نماید سبک زندگی سالمی داشته باشند و به شکل صحیح و مؤثر ورزش نمایند.

کیت هرینگتون

کیت هرینگتون که یکی از نقش های اصلی سریال بازی تاج و تخت را برعهده داشت، بعد از انتها این مجموعه تلویزیونی، تقریباً کم کار بوده است.

او در یک خانواده اشرافی متولد شده و به همین علت سعی می نماید طبق سنت های اصیل انگلیسی زندگی کند. برای مثال، او در یک عمارت قرن پانزدهمی زندگی می نماید و مراسم عروسی خود را نیز در یک قلعه قرن دوازدهمی برگزار کرد. هرینگتون شیفته فوتبال است و مشارکت زیادی در امور خیریه دارد.

لئوناردو دیکاپریو

حالا صنعت سینما را سخت می گردد بدون لئوناردو دیکاپریو تصور کرد. او با آنکه از سال 1989 تا به امروز به بازیگری مشغول است، اما هنوز به توجهی که از سمت مردم و پاپاراتزی ها به او می گردد عادت ننموده است. به همین علت همواره در خیابان سعی می نماید با عینک آفتابی یا کلاه صورت خود را بپوشاند.

دیکاپریو با وجود داشتن 48 سال سن هنوز هیچ رابطه عاشقانه جدی ای نداشته است. او سعی می نماید گهگاه از معروفیت خود در جهت مثبت استفاده کند. او در پروژه های خیریه مختلف شرکت می نماید تا توجه ها را به سوی مسائل زیست محیطی جلب کند. او حتی بعد از دریافت جایزه اسکار هم به جای خودش، درباره مسائل زیست محیطی صحبت کرد.

رایان گاسلینگ

رایان گاسلینگ شاید بیش از همه با نقشش در فیلم دفترچه خاطرات (The Notebook) شناخته می گردد. او در این فیلم مردی عاشق پیشه بود که تا همواره عاشق یک زن ماند. بعد از این فیلم، اما گاسلینگ نتوانست از این تصویر خلاصی یابد، اما همه چیز زمانی تغییر کرد که او با همسر آینده اش، اوا مندس آشنا شد. گاسلینگ به همسر و پدری مهربان تبدیل شد و نقش هایش هم جدیت بسیار بیشتری پیدا کردند.

گاسلینگ و همسرش بعد از بچه دار شدن کوشش کردند زندگی خانوادگی خود را دور از توجه نگه دارند. گاسلینگ هم مانند بسیاری از اهالی هالیوود در کار های خیر شرکت دارد. او یک رستوران هم دارد.

بردلی کوپر

بردلی کوپر بعد از اجرای زنده مشترکش با لیدی گاگا در مراسم اسکار ثابت کرد که نه تنها بازیگر و کارگردانی خوب، بلکه خواننده و موزیسین بااستعدادی هم هست. او در زندگی واقعی هم مانند اغلب نقش هایش همواره خنده رو است. با این حال، همکارانش می گویند او در زندگی واقعی آنقدر ها بااعتماد بنفس نیست.

بردلی کوپر از شریک زندگی سابقش، ایرینا شایک، یک دختر دارد و بنابراین چیزی مهم تر از شغلش در زندگی خود دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 شهریور 1402 بروزرسانی: 5 شهریور 1402 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2431

به "بازیگران مرد مشهور هالیوود که هیچ شباهتی به نقش هایشان ندارد" امتیاز دهید

2 کاربر به "بازیگران مرد مشهور هالیوود که هیچ شباهتی به نقش هایشان ندارد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگران مرد مشهور هالیوود که هیچ شباهتی به نقش هایشان ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید