بازی مانستر هانتر رایز اوایل 2022 برای کامپیوتر عرضه خواهد شد

به گزارش تور ایران، چند ماه پیش بازی مانستر هانتر رایز برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی گشت اما اکنون متوجه شده ایم که این اثر قرار است تقریبا یک سال دیرتر برای کامپیوترهای شخصی هم عرضه شود.

بازی مانستر هانتر رایز اوایل 2022 برای کامپیوتر عرضه خواهد شد

این اولین باری نیست که از عرضه بازی Monster Hunter Rise روی کامپیوترهای شخصی چیزی می شنویم. چندی پیش که کپکام با حمله عظیمی از سوی هکرها روبرو شده بود، اطلاعات زیادی از بعضی از پروژه های آینده این شرکت ژاپنی لو رفت. در حالی که کپکام در آن زمان خبری را از نسخه کامپیوتری این بازی منتشر نکرده بود، اما در بخشی از این داده ها اشاره ای به این نسخه شده بود. با این وجود، این اولین باری است که کپکام وجود این نسخه را به صورت رسمی تأیید کرده است.

  • بازی Monster Hunter Rise برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد

ریوزو سوجیموتو (Ryozo Tsujimoto)، تهیه کننده بازی، در گفتگوی اخیر خود با شعبه ژاپن سایت آی جی ان اعلام کرده که طرفداران این مجموعه می توانند انتظار داشته باشند که بازی Monster Hunter Rise در اوایل 2022 برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. او درباره این موضوع می گوید:

کپکام هیچ جزئیات بیشتری را از نسخه کامپیوتری این بازی اعلام نکرده است و فقط تأیید شدن عرضه آن را بیان کرده است. همان طور که گفته شد، پس از حمله عظیم هکرها، تقریبا این موضوع برایمان لو رفته بود و باطن این خبر چندان سورپرایزکننده نیست. با این حال، نکته عجیب و جالبی وجود دارد که می تواند کمی ما را شگفت زده کند. معین است که قراردادی بین نینتندو و کپکام امضا شده است تا این بازی حداقل برای یک سال انحصاری زمانی کنسول نینتندو سوییچ باشد. به همین خاطر تأیید وجود نسخه کامپیوتری بازی، آن هم در حالی که در آستانه عرضه بازی روی سوییچ هستیم، کمی غافلگیر کننده است و ما را کنجکاو می کند که ببینیم قراردادی که میان نینتندو و کپکام اجرا شده، شامل چه چیزهایی بوده است.

  • از رزیدنت اویل تا مانستر هانتر؛ جزئیات پروژه های آینده کپکام لو رفت

اگرچه بازی مانستر هانتر رایز در سال 2022 برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد، اما با توجه به چیزی که اکنون می دانیم، قرار نیست برای پلی استیشن یا ایکس باکس منتشر شود. البته این هم بستگی به مفاد قرارداد میان نینتندو و کپکام دارد و این احتمال وجود دارد که بعد از مدتی شاهد نسخه هایی برای پلی استیشن و ایکس باکس هم باشیم. با این حال، این قضیه احتمال بسیار کمی دارد و آن گونه که شواهد پیداست، نسخه کنسولی بازی فقط برای سوییچ خواهد آمد.

بازی Monster Hunter Rise در تاریخ 6 فروردین 1400 (26 مارس) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1660

به "بازی مانستر هانتر رایز اوایل 2022 برای کامپیوتر عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مانستر هانتر رایز اوایل 2022 برای کامپیوتر عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید