با این ماد تازه Malenia از الدن رینگ را به سکیرو بیاورید

به گزارش تور ایران، بازی الدن رینگ (Elden Ring) همچنان ماجراهای خود را دارد و جامعه هواداران این بازی به شدت فعال هستند. به طور کلی هواداران مجموعه سولزبورن افراد بسیار خاصی هستند که در پی تجربه های متفاوت هستند. به همین علت است که ما شاهد انجام کارها یا ساخته شدن محتوای عجیبی درباره این بازی ها هستیم. برای مثال اتمام بازی الدن رینگ با استفاده از یک موز به عنوان کنترلر یکی از این کارها بود!

با این ماد تازه Malenia از الدن رینگ را به سکیرو بیاورید

حال از کارهای عجیب که بگذریم، بعضی از اعمال این افراد منطقی است. برای مثال انتقال غولآخر (Boss) میان عناوین مختلف می تواند ایده بسیار جالبی باشد. مخصوصاً اگر این دو بازی از لحاظ سبک مبارزه با یکدیگر تفاوت داشته و در نتیجه کاربران می توانند غولآخر مورد علاقه خود را با سبک خاص و تازهی تجربه نمایند.

زمانی که شما به یک بازی متفاوت در مجموعه سولزبورن فکر می کنید، سکیرو (Sekiro) یکی از اولین عناوینی است که به فکر شما می رسد. سکیرو از لحاظ سبک مبارزه بسیار خاص بود و تفاوت زیادی با عناوین دیگر استودیو فرام سافتور دارد. به علت همین سبک خاص بود که بازی سکیرو توانست هواداران بسیار زیادی پیدا کند.

حال یک سازنده ماد چینی تصمیم گرفته تا یک ترکیب بسیار جالب بسازد. مالنیا (Malenia) یکی از سختترین غولآخرهای بازی الدن رینگ است. افراد زیادی نتوانستند این غولآخر را شکست دهند و مبارزه با این موجود به طرز عجیبی سخت است. با این حال این سازنده ماد تصمیم گرفته تا ملنیا را وارد دنیای بازی سکیرو کند.

نکته ای که در خصوص الدن رینگ وجود دارد این است که این بازی تمرکز بسیار زیادی روی عنصر نقش آفرینی دارد. در نتیجه کاربران با ارتقاء سطح خود می توانستند مبارزه با مالنیا را برای خود آسان تر بنمایند. این موضوع به هیچ عنوان در بازی سکیرو وجود ندارد. یعنی کاربران باید با توانایی خود در دفع ضربات با ملنیا مبارزه نمایند که به نظر کار غیر ممکنی می رسد. مخصوصاً اینکه این دشمن ضربات بسیار سریع و پشت سر هم دارد که اگر کاربر یکی را از دست بدهد، مرگ او در بازی حتمی است.

هواداران می توانند این ماد را از Nexus Mods دریافت نمایند. این ماد فقط غولآخر را وارد بازی ننموده بلکه آن را بهتر نموده و از طرفی چند مورد دیگر را نیز به آن اضافه نموده است. برای مثال این ماد دو مکانیسم تازه به نام های Six Bells of Ritual Patrol و Soul Core را به بازی اضافه نموده تا در روند سکیرو کمی تغییر ایجاد بشود.

در حال حاضر در این نسخه از ماد مالنیا حضور ندارد ولی به زودی در به روزرسانی های بعدی این غولآخر نیز به بازی اضافه خواهد شد. نکته اصلی اینجاست که با اضافه شدن این غولآخر به دنیای سکیرو سطح تازهی از سختی در میان عناوین سولز بوجود خواهد آمد. به علت اینکه این مبارزه به طور کامل وابسته به توانایی کاربران و مهارت آن ها خواهد بود.

یکی از نکات مثبت پلتفرم کامپیوتر همین موضوع ماد است. به این شکل که هواداران می توانند با استفاده از مادهای مختلف در بازی مورد علاقه خود تغییر ایجاد نمایند و آن را مجذوب کننده تر بنمایند. بحث اینجاست که بازی مورد نظر باید پذیرای ماد باشد که بیشتر عناوین پلتفرم کامپیوتر هستند و سازندگان نیز به برترین نحو از آن استفاده می نمایند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 آبان 1402 بروزرسانی: 19 آبان 1402 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2444

به "با این ماد تازه Malenia از الدن رینگ را به سکیرو بیاورید" امتیاز دهید

1 کاربر به "با این ماد تازه Malenia از الدن رینگ را به سکیرو بیاورید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این ماد تازه Malenia از الدن رینگ را به سکیرو بیاورید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید