ببینید؛ موزیک ویدیوی تازه BTS در بازی فری فایر ساخته شد

به گزارش تور ایران، با همکاری هیجان انگیز BTS و بازی Free Fire، این گروه موسیقی محبوب کره ای در اثر بتل رویال کمپانی گارنا (Garena) به اجرای آهنگ Idol پرداختند. این موزیک ویدیوی دیجیتال حتی شامل لباس ها و ویژگی های کاملا تازه می گردد که حس و حال خاص موسیقی پاپ کره ای را به جزیره جنگ زده فری فایر می آورد.

ببینید؛ موزیک ویدیوی تازه BTS در بازی فری فایر ساخته شد

فری فایر یکی از محبوب ترین بازی های بتل رویال موبایل است و رقیب مستقیم بازی هایی مانند پابجی و فورتنایت محسوب می گردد. این بازی تیراندازی شباهت های زیادی به بازی پابجی دارد با این حال با المان های نوی که در دسترس بازیکنان قرار داده سعی نموده تا خود را متمایز کند. محبوبیت بالای این بازی منجر به چندین کراس اوور مختلف شده است که از بین آن ها می توان به همکاری با سریال محبوب مانی هیست در نوامبر 2021 و سری اساسینز کرید در ماه مارس امسال اشاره نمود.

با این حال شاید بتوان گفت که نوترین همکاری این بازی با گروه BTS، برجسته ترین آن ها باشد. در ویدیوی منتشر شده شاهد اجرای دیجیتالی آهنگ اصلی آلبوم این گروه در سال 2018 با نام Idol هستیم. نمادهای بازی در سراسر آن وجود دارند و گروه ذکر شده حتی لباس ها و اموت های درون بازی را برای استفاده در این پروژه طراحی کردند. این لباس ها از زمان آغاز رویداد Gen FF در 23 مارس (3 فروردین 1401) برای خرید در دسترس بوده اند.

چندین حالت نو هم به عنوان بخشی از این رویداد به بازی اضافه شده است. یکی از این حالت ها Pop Sway است. حالتی با زمان محدود که در آن بازیکنان می توانند با پخش برترین آهنگ های بازی در پس زمینه به اتمام چالش های مختلف بپردازند. حالت نو دیگر Rush Hour Akimbo است که در آن بازیکنان می توانند آیتم Akimbo Activator را بیابند. در نهایت هر کسی که آن را پیدا کند، توانایی استفاده از دو سلاح را به طور همزمان خواهد داشت. بازیکنانی که به پیشرفت خوبی در این حالت برسند، می توانند پوسته نوی برای پنگوئن خانگی آقای واگور در بازی کسب نمایند.

جالب است بدانید که گروه BTS فارغ از حضور در فورتنایت و فری فایر، بازی خاص خود را هم دارد. بازی BTS Universe Story که در سال 2020 منتشر شده، به بازیکنان اجازه می دهد تا سناریوهای متفاوتی ایجاد نموده و هفت عضو این گروه را به کارآگاه، زامبی کش و غیره تبدیل نمایند. این بازی اساسا یک پلتفرم خلق کتاب های مصور است و به بازیکنان اجازه می دهد با تنظیم لباس، موقعیت شخصیت ها و محیط، خط داستانی منحصر به فرد خود را بنویسند و کارگردانی نمایند.

بازی فری فایر هم اکنون روی پلتفرم های اندروید و iOS در دسترس است. همکاری این بازی با گروه BTS تا ماه آوریل امسال ادامه خواهد داشت و در یک رویداد بزرگ پایانی که هنوز جزئیات آن اعلام نشده است، به اوج خود خواهد رسید. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را دیدن کنید.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2227

به "ببینید؛ موزیک ویدیوی تازه BTS در بازی فری فایر ساخته شد" امتیاز دهید

2 کاربر به "ببینید؛ موزیک ویدیوی تازه BTS در بازی فری فایر ساخته شد" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ موزیک ویدیوی تازه BTS در بازی فری فایر ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید