برنامه های صداوسیمای فارس به مناسبت هفته وحدت

به گزارش تور ایران، صداوسیمای فارس به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اعظم (ص) و هفته وحدت ویژه برنامه های مختلفی را برای مخاطبان در نظر گرفته است.

برنامه های صداوسیمای فارس به مناسبت هفته وحدت

معاون سیمای فارس گفت: در سیمای فارس برنامه های زنده صبح پارسی ساعت 8 و کاشانه مهر ساعت 10 با بخش های ویژه این ایام از جمله ارتباط با شهرستان های اهل سنت فارس و اجرای مشترک با قومیت های مختلف استان مهمان مخاطبان است.

علیرضا باغبانمنش گفت: ویژه برنامه فروغ راهنمایی ویژه شهرستان ها اهل سنت فارس ساعت 21:15، ویژه برنامه خلاقانه عشق محمد از آرامگاه سعدی با آیتم های متنوع، شاد و محتوایی با حضور مهمانان و سعدی خوانی و حافظ خوانی از جمله ویژه برنامه های سیمای فارس در هفته وحدت است که بطور همزمان از شبکه یک سیما هم پخش می گردد.

او گفت: جشنواره فیلم های سینمایی ویژه هفته وحدت ساعت 15 و سریال های مرتبط با هفته وحدت ساعت 9، پخش گزارش های مردمی، نماهنگ، کلیپ و گزارش هایی از مراسم های میدانی شهر شیراز به مناسبت هفته وحدت از دیگر برنامه های سیمای فارس است.

یاسر جمالی معاون صدای فارس هم با بیان اینکه در رادیو فارس برنامه های هفته وحدت به طور ویژه پوشش داده می گردد گفت: برنامه زنده اینجا همدلی هر روز ساعت 20، پسین دلگشا با محتوایی شاد، مجذوب کننده و برگرفته از آموزه های اخلاقی و سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) و حال و هوای جشن های هفته وحدت هر روز پس از اذان مغرب، برنامه صبحگاهی سلام کاکو هر روز ساعت 7:10 به وسیله ارتباط با خبرنگاران شهرستان های اهل سنت و پوشش برنامه های هفته وحدت و پخش ترانه، موسیقی و تصنیف های ویژه ایام سالروز میلاد باسعادت پیامبر مهربانی ها از مهمترین برنامه های رادیو فارس است.

عزیز پورعوض معاون خبر فارس هم گفت: در خبر استان فراوری گزارش های خبری با موضوعات مهرورزی پیامبر اکرم (ص)، گزارش فراوریی تاثیرپذیری حافظ و اشعار او از مهرورزی پیامبر اکرم (ص) با توجه به مصادف شدن هفته وحدت با یادروز حافظ، گزارش شهرستان های جنوبی استان با موضوع وحدت شیعیان و اهل سنت و پوشش مراسم و رویداد های هفته وحدت در بخش های خبری 11 و 16 رادیو و 16:45، 20:45 و 23:15 تلویزیون در دستور کار واقع شده است.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2296

به "برنامه های صداوسیمای فارس به مناسبت هفته وحدت" امتیاز دهید

1 کاربر به "برنامه های صداوسیمای فارس به مناسبت هفته وحدت" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های صداوسیمای فارس به مناسبت هفته وحدت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید