تصاویر ، ابزاری استثنایی برای عکس هایی عالی از رعد و برق

به گزارش تور ایران، تریگر هوشمند، عکس های رعد و برق عالی را ثبت می نماید و یک کار بسیار سخت را تا حدی برای عکاسان حرفه ای با کمی چاشنی خوش شانسی ساده تر می نماید.

تصاویر ، ابزاری استثنایی برای عکس هایی عالی از رعد و برق

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نیو اطلس، یکی از سخت ترین عکس ها در زمان عکاسی، گرفتن تصویر رعد و برق درلحظه به صورت دستی است، حتی اگر واکنش شما در لحظه استثنایی باشد این کار باز بسیار سخت است. عکاسی از لحظه بعلاوه کمی چاشنی خوش شانسی می خواهد حتی برای اسنپرهای حرفه ای (عکاسانی که در لحظه سوژه خود را می گیرند). اینجاست که ابزار مفیدی وارد می گردد.

در حالی که تعدادی تریگر دوربین (ابزاری است که بین دوربین و فلاش همزمانی ایجاد می نماید و باعث می گردد نور از جهت دوربین و مستقیم به سوژه نتابد) در بازار وجود دارد، تریگر رعد و برق فلکس بولت (FLEX BOLT) از سازنده تجهیزات عکاسی و فیلمبرداریمیوپس(MIOPS) ، که در سایت ایندیگوگو(Indiegogo) به فروش می رسد، به طور خاص برای عکاسی از رعد و برق طراحی شده است. با فعال کردن شاتر دوربین در میلی ثانیه، یک عکس خوب از لحظه رعد و برق را می توان با استفاده از این تریگر دوربین گرفت . با وجود این شما همچنان مقداری شانس لازم خواهید داشت.

به سادگی آن را روی کفش داغ دوربین دیجیتال (مکانی برای اتصال لوازم جانبی به دوربین شما است. بیشتر دوربین های دیجیتال میانه تا رده بالا دارای آن هستند) خود قرار دهید و کابل را به ورودی تریگر وصل کنید، سپس حساسیت نور را به وسیله یک برنامه تلفن (phone app) کنترل کنید. این ابزار هم برای عکسبرداری در روز و و هم عکسبرداری در شب کاربرد دارد، زیرا می توانید سطوح را در تلفن هوشمند خود به وسیله بلوتوث تنظیم کنید. با این حال، در صورت مشکل بودن اتصال، می توان آن را به تلفن شما متصل کرد.

تریگر رعد و برق بر روی طیف وسیعی از دوربین ها مانند Canon، Nikon، Sony و بسیاری دیگر کار می نماید. هنگام انتخاب کابلی که با مدل شما کار می نماید، فقط دوربین خود را پیدا کنید. این تریگر دارای یک باتری قابل شارژ و بعلاوه قابل تعویض است.

البته گفتنی است که به طور میانه سالانه 28 نفر بر اثر صاعقه در آمریکا جان خود را از دست می دهند و صاعقه می تواند کیلومترها دورتر از محل وقوع طوفان به فرد برخورد کند. بنابراین اگر راهی جز حضور در فضای باز با تجهیزات خود ندارید، هنگام عکاسی مراقب باشید.

تریگر به راحتی به دوربین دیجیتال شما متصل می گردد

تریگر رعد و برق و کابل آن را می توانید با تخفیف 109 دلاری (5 میلیون و 450 هزار تومانی) دریافت کنید. این تریگر بعلاوه به سراسر جهان ارسال می گردد و در اغلب بازارهای جهان موجود است.

بیشتر بخوانید:

  • در ژاپن خاموش کردن این صدا ممنوع است! | چگونه صدای شاتر دوربین آیفون را خاموش کنیم؟
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 تیر 1402 بروزرسانی: 9 تیر 1402 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2410

به "تصاویر ، ابزاری استثنایی برای عکس هایی عالی از رعد و برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، ابزاری استثنایی برای عکس هایی عالی از رعد و برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید