تهیه اطلس روستایی استان یزد در دانشگاه آزاد اسلامی شهر خاتم، گلخانه پژوهشی ساخته می گردد

به گزارش تور ایران، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان خاتم گفت: این مرکز آموزشی دانشگاهی در راستای شناسایی ظرفیت های مناطق دورافتاده و محروم استان یزد اطلس روستایی این استان را تهیه و تنظیم کرد.

تهیه اطلس روستایی استان یزد در دانشگاه آزاد اسلامی شهر خاتم، گلخانه پژوهشی ساخته می گردد

جهت دریافت خدمات ساخت ویلا کردان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

سیدمحمد حسینی در تبادل نظر با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران، درباره فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاتم در سال گذشته و برنامه های پیش رو در سال جدید اظهار کرد: این واحد دانشگاهی سال 98 با همکاری و تعامل مسئولان شهرستان از جمله فرماندار، اعضای شورای شهر و دهیاری ها اقدام به تهیه و تنظیم اطلس روستایی در راستای شناسایی و استفاده از ظرفیت های مناطق دورافتاده و محروم استان یزد کرد.

برنامه ریزی برای ساخت گلخانه پژوهشی و کاشت محصولات کشاورزی

وی افزود: این مرکز آموزشی دانشگاهی برنامه ریزی و مطالعات مقدماتی و تفصیلی برای احداث گلخانه پژوهشی و کاشت محصولات کشاورزی انجام داده که امیدواریم این پروژه پژوهشی و درآمدزا در امسال به بهره برداری برسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز خاتم گفت: این مرکز دانشگاهی با همکاری و همفکری استادان گروه حسابداری سعی نموده که گام های نسبتا مهمی در راستای آموزش های مبتنی بر مهارت و تخصص بردارد که تهیه اسناد حسابداری و اسناد مثبته واقعی و فیزیکی بر مبنای مسائل کتاب درسی یک نمونه از این اقدامات است.

حسینی افزود: تهیه دفتر روزنامه و دفتر کل و تعیین توسط دانشجویان و استفاده از این دفاتر در رابطه با مسائل کتاب درسی در کلاس ها به صورت فرضی، ارائه نمونه کار عملی و واقعی درباره سرفصل های ارائه شده در طول ترم به صورت کاملاً خلاقانه از سوی دانشجویان و ارتباط دادن مسائل و مباحث درسی با نحوه حسابداری مؤسسات مختلف و بحث و آنالیز در کلاس درس و ایجاد امید و انرژی از دیگر اقدامات گروه حسابداری این واحد دانشگاهی است.

بازسازی قلعه ها و رونق گردشگری

وی عنوان نمود: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز خاتم برای جهانی شدن شهر یزد و افزایش بیش از پیش گردشگران در نظر دارد سال 99 با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نیز مسئولان اقداماتی در راستای بازسازی قلعه ها و رونق گردشگری انجام داده و از این طریق گامی برای افزایش درآمد غیرشهریه ای بردارد.

انتهای پیغام/4121/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 913

به "تهیه اطلس روستایی استان یزد در دانشگاه آزاد اسلامی شهر خاتم، گلخانه پژوهشی ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه اطلس روستایی استان یزد در دانشگاه آزاد اسلامی شهر خاتم، گلخانه پژوهشی ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید