تور یونان: حاج صفی از یونان به قطر می رود

به گزارش تور ایران، بازیکن چندپسته فوتبال ایران فصل تازه فوتبالی را هم در آ. اک. آتن آغاز خواهد نمود.

تور یونان: حاج صفی از یونان به قطر می رود

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

احسان حاج صفی از آن دست بازیکنانی است که در تمام پنجره های نقل و انتقالاتی سال های قبل فوتبال ایران مشتری های پرشماری داشته است.

سال جاری هم از این قاعده مستثنی نبوده و مثل همواره باشگاه های لیگ فزونی زیادی در پی جذب کاپیتان تیم ملی بودند.

از سپاهان که حالا در نبود نویدکیا شدیدا به یک بازیکن باتجربه که در بین طرفداران و سایر بازیکنان وزنه محسوب گردد؛ نیاز دارد بگیرید تا تراکتور که با سرمربی خارجی جدیدش سودای بستن یک تیم قدرتمند را دارد و امیدوار بود تا بتواند کاپیتان سابقش را بار دیگر به تبریز بیاورد.

با این حال احسان حاج صفی از شرایطش در یونان کاملا راضی است.

احسان در 50 درصد بازی های تیمش در جمع 11 نفر اصلی قرار داشت و به طور کلی در 45 درصد از دقایق ممکن برای آ. اک. آتن به میدان رفت تا فصل نسبتا موفقی را پشت سر گذاشته باشد.

با توجه به اینکه جایگاه احسان حاج صفی به عنوان کاپیتان تیم ملی هم تا حدود زیادی نزد کادرفنی تیم ملی تثبیت شده به نظر می رسد، احتمال آنکه احسان بخواهد در آستانه جام جهانی تغییری را تجربه کند، چیزی نزدیک به صفر است.

با این حساب حاج صفی سال جاری هم در سوپرلیگ یونان توپ خواهد زد و در این کشور خودش را برای حضور در سومین جام جهانی آماده می نماید.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2220

به "تور یونان: حاج صفی از یونان به قطر می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان: حاج صفی از یونان به قطر می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید