دنیل ارزانی، دور از تفکرات راجرز

به گزارش تور ایران، دنیل از وقتی به سلتیک رفته، فقط تمرین نموده و هیچ وقت در فهرست این تیم برای بازی در لیگ اروپا و لیگ برتر اسکاتلند قرار نگرفته. نکته ای عجیب که دلیل آن می تواند ناهماهنگی با سایر بازیکنان تیم باشد.

دنیل ارزانی، دور از تفکرات راجرز

به گزارش خبرنگاران ،پوشیدن پیراهن یکی از تیم های ملی ایران یا استرالیا، هدف دنیل ارزانی در ابتدای فصل 2018-2017 A لیگ استرالیا بود. او عضوی موثر از باشگاه ملبورن سیتی بود که کوشش می کرد نام خود را سر زبان ها بیندازد. درخشش او در استرالیا، ذهن ها را درگیر کرد. بزرگان فوتبال استرالیا از او تمجید کردند و از برت فان مارویک نیز خواستند دنیل جوان را به اردوی استرالیا دعوت کند و او را همراه خود به جام جهانی 2018 ببرد.

کارلوس کی روش هم می دانست که ارزانی چه بازیکن آینده داری است اما تعلل او باعث شد تا دنیل تصمیم به حضور در تیم ملی استرالیا بگیرد. تصمیمی که برای چند روز به سوژه رسانه های ورزشی دو کشور تبدیل شد. ارزانی در طول یکی دو ماه به آرزوی خود رسید. ابتدا دعوت به اردو و سپس بازی در جام جهانی با پیراهن استرالیا. اتفاقی که او را به جوانترین بازیکن جام جهانی 2018 تبدیل کرد.

ارزانی سه بازی مقابل فرانسه، دانمارک و پرو انجام داد و توانست نظر مدیران باشگاه منچسترسیتی را به خود جلب کند. باشگاهی که ملبورن سیتی را هم تحت پوشش خود داشت تا از استعدادهای جوان این باشگاه در لیگ برتر نیز استفاده کند. ارزانی با استفاده از روابط نزدیک میان دو باشگاه و البته توانایی هایی که بروز داد با امضای قراردادی رسمی به منچسترسیتی پیوست. پپ گواردیولا هم بازی او را دیده و پسندیده بود.

برنامه منچسترسیتی قبل از خرید ارزانی تعیین بود. انتقال قرضی او به تیم هایی از هلند یا اسکاتلند. در هلند، خرونینخن روی دنیل نظر مثبت داشت و در اسکاتلند سلتیک. ارزانی دومی را انتخاب کرد، چون می دانست سبک بازی در اسکاتلند به انگلیس نزدیک است. او خیلی زود و با انتقالی قرضی به مدت دو فصل پیراهن شماره 14 سلتیک را پوشید و در تمرینات این تیم مطرح شرکت کرد.

دنیل از وقتی به سلتیک رفته، فقط تمرین نموده و هیچ وقت در فهرست این تیم برای بازی در لیگ اروپا و لیگ برتر اسکاتلند قرار نگرفته. نکته ای عجیب که دلیل آن می تواند ناهماهنگی با سایر بازیکنان تیم باشد. سلتیک در هفته های اخیر، سه بار در لیگ اسکاتلند بازی نموده که نام ارزانی در فهرست برندن راجرز قرار نگرفته.

هفته اول و مقابل لیوینگستون که با برد 3 بر یک سلتیک به انتها رسید. هفته دوم و در روز شکست یک بر صفر مقابل هارتس و هفته سوم و مقابل همیلتون که سلتیک بازی را بک بر صفر برد. این سه بازی را به سه بازی اروپایی اضافه کنید. دو بازی رفت و برگشت مقابل آ آک آتن و یک بازی برابر سودووا. در این بازی ها نیز اثری از نام دنیل ارزانی در فهرست راجرز و سلتیک دیده نشد.

ارزانی 19 ساله که اصالتی خرم آبادی دارد امیدوار است نظر راجرز را جلب کند و ابتدا به فهرست سلتیک و سپس به ترکیب ثابت این تیم برسد. اتفاقی که با توجه به اصرار سلتیک به انتقال قرضی او چندان دور از دسترس نخواهد بود. بخصوص که سلتیک در سه جبهه کوشش می نماید تا به عناوین قهرمانی برسد و افتخارات جدید را درو کند.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 86

به "دنیل ارزانی، دور از تفکرات راجرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیل ارزانی، دور از تفکرات راجرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید