حناچی تذکر گرفت

به گزارش تور ایران، عضو شورای شهر تهران ضمن تذکر به شهردار تهران گفت: رعایت استاندارد در فرایند های ساخت و ساز نقش مهمی در افزایش ایمنی شهروندان دارد.

حناچی تذکر گرفت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در تذکری در جلسه شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید به مصالح و فرآورده های ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها توجه ویژه ای داشته باشد و این موضوع در ساختمان های در دست احداث در نظر گرفته گردد و الگویی برای سایر دستگاه های اجرایی نیز باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهردار تهران باید به موقع مصوبات شورا را مورد توجه قرار دهد و شاهد ارتقاء کیفیت ساخت و ساز در شهر باشیم، گفت: رعایت استاندارد در فرایندهای ساخت و ساز نقش مهمی در افزایش ایمنی شهروندان دارد.

عضو شورای شهر تهران گفت: استفاده از مصالح و فرآورده های ساختمانی و همچنین بهره مندی از کارگران متبحر سبب بهبود ایمنی ساختمان ها می گردد.

فراهانی تاکید نمود:اجرای کامل مصوبات شورای شهر تهران از جمله الزام شهرداری به فرهنگ سازی در مورد ترویج استفاده از مصالح و فرآورده های ساختمانی استاندارد ضرورت دارد و مصوبه چگونگی ایمن سازی و استاندارد بیمارستان ها و مراکز تشخیص و درمانی شهر باید در راستا تحقق ساخت و ساز استاندارد و با کیفیت قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 609

به "حناچی تذکر گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حناچی تذکر گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید