خبرنگاران شروع مرحله دوم ثبت نام اقدام ملی مسکن سمنان از 24 اسفند

به گزارش تور ایران، سمنان- خبرنگاران- مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در هفت شهر این استان از 24 اسفند جاری شروع می گردد.

خبرنگاران شروع مرحله دوم ثبت نام اقدام ملی مسکن سمنان از 24 اسفند

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

حسین دهقان روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: متقاضیان واجد شرایط مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای سمنان، دامغان، گرمسار، شهمیرزاد، مهدیشهر، آرادان و سرخه می توانند از ساعت 10 صبح روز شنبه 24 اسفند تا ساعت 24 روز یکشنبه 25 اسفند با مراجعه به سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن (به آدرس tem.mrud.ir) نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند.

وی اعلام کرد: تمام متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می توانند در ظرف زمانی ذکر شده با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان ادامه داد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و نیز برای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیانی که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند، می توانند در زمان های مقرر به وسیله تلفن همراه شخصی و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار به سرشماره 300073640 نسبت به ثبت نام اولیه در طرح، اقدام نمایند.

وی ابرازداشت: ثبت نام نهایی از این متقاضیان پس از برطرف شیوع کرونا و با اطلاع رسانی قبلی، به وسیله سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (tem.mrud.ir) انجام می گردد.

دهقان تصریج کرد: افرادی که در مرحله اول ثبت نام نموده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کردند، چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف را در سامانه ثبت نموده باشند، می توانند در این مرحله ثبت نام نمایند.

به گفته وی، متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض و چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت نام دوباره نداشته و در فرآیند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می گیرند.

دهقان خاطر نشان کرد: پس از اتمام زمان ثبت نام متقاضیانی که حائز شرایط لازم باشند با لحاظ شاخص هایی، اولویت بندی و انتخاب می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان یادآور شد: در شهرهایی از استان که در مرحله اول و دوم ثبت نام قرار نداشته اند، در صورت تامین زمین در مراحل بعدی در این شهرها نیز ثبت نام انجام می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 894

به "خبرنگاران شروع مرحله دوم ثبت نام اقدام ملی مسکن سمنان از 24 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شروع مرحله دوم ثبت نام اقدام ملی مسکن سمنان از 24 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید