خودرو های سوخته از تونل تنگه زاغ هرمزگان بیرون آمدند، تونل همچنان مسدود است

به گزارش تور ایران، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: با کوشش راهداران 8 دستگاه خودروی سوخته از داخل تونل تنگه زاغ بیرون کشیده شد.

خودرو های سوخته از تونل تنگه زاغ هرمزگان بیرون آمدند، تونل همچنان مسدود است

به گزارش ایسنا، عباس شرفی صبح امروز دوشنبه (دوم مرداد ماه) گفت: پس از وقوع تصادف و حریق در تونل تنگه زاغ (راهدار فداکار) در محور بندرعباس-حاجی آباد که حدود ساعت 3 بامداد دیروز رخ داد، بلافاصله عملیات امدادرسانی و خروج خودرو های سوخته شروع شد.

شرفی اظهار کرد: با کوشش راهداران 8 دستگاه خودروی سوخته شب گذشته از داخل تونل بیرون کشیده شد، اما این تونل همچنان مسدود است.

وی اعلام کرد: طبق برآورد اولیه تصادف و حریق روز گذشته بیش از 100 میلیارد تومان به سیستم روشنایی، تهویه و آسفالت تونل خسارت وارد نموده است و راهداران همچنان مشغول پاکسازی این تونل هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در سرانجام اعلام نمود: اندازه دقیق خسارت پس از پاکسازی کامل تونل و آنالیز کارشناسان اعلام خواهد شد.

شرفی گفت: امکان بازگشایی تونل تا سرانجام عملیات پاکسازی و ایمن سازی وجود ندارد، اما در کوشش هستیم که این تونل هر چه سریع تر بازگشایی گردد.

او گفت: اکنون تردد در مسیر بندرعباس به حاجی آباد و برعکس به صورت دو طرفه به وسیله تونل 17 شهریور در حال اجرا است و با توجه به ترافیک نسبتا سنگین در این مسیر، به مردم و رانندگان توصیه می کنیم که از تردد های غیر ضروری جدا خودداری نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1402 بروزرسانی: 2 مرداد 1402 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2419

به "خودرو های سوخته از تونل تنگه زاغ هرمزگان بیرون آمدند، تونل همچنان مسدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو های سوخته از تونل تنگه زاغ هرمزگان بیرون آمدند، تونل همچنان مسدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید