دابل- دابل حدادی و نیکخواه، سنتر ایران، بهترین ریباندر لیگ چین

به گزارش تور ایران، خبرنگاران: در مرحله سیزدهم لیگ بسکتبال چین، ملی پوشان ایران عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

دابل- دابل حدادی و نیکخواه، سنتر ایران، بهترین ریباندر لیگ چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، در مرحله سیزدهم لیگ بسکتبال چین، تیم سیچئوان با وجود درخشش حامد حدادی، سنتر ملی پوش ایران با نتیجه 78 بر 97 مغلوب تیان جین شد. حامد در این بازی 41 دقیقه در زمین بود و توانست با 22 امتیاز، 16 ریباند و 3 پاس گل، دابل - دابل کند. برای تیم تیان جین نیز شلدون ویلیامز 26 امتیاز و 15 ریباند کسب کرد.

تیم فوجیان نیز با درخشش صمد نیکخواه بهرامی و دابل- دابل او با اختلاف یک شوت از سد شاندونگ گذشت. یاران کاپیتان تیم ملی ایران این بازی را با نتیجه 99 بر 97 به سود خود سرانجام دادند و نیکخواه هم در مدت 48 دقیقه ای که در زمین بود 20 امتیاز، 10 ریباند و 5 پاس گل به سود تیمش ثبت کرد. ژلین وانگ با 26 و دلونته وست 23 امتیاز دیگر برای فوجیان کسب کردند. در تیم شاندونگ، یانیوهانگ دینگ با 30 امتیاز، بهترین بازیکن تیمش بود.

در حال حاضر سیچوان با 3 پیروزی و 10 شکست در رتبه شانزدهم جدول و فوجیان با 8 پیروزی و 5 شکست تیم هشتم لیگ 18 تیمی چین است. حامد حدادی با میانگین 13، 9 ریباند در هر بازی، بهترین ریباندر لیگ بسکتبال چین است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 497

به "دابل- دابل حدادی و نیکخواه، سنتر ایران، بهترین ریباندر لیگ چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دابل- دابل حدادی و نیکخواه، سنتر ایران، بهترین ریباندر لیگ چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید