شاهین طبع: برای بازی های المپیک آماده می شویم

به گزارش تور ایران، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: انتخابی کاپ آسیا فرصت خوبی است تا تیم ایران برای المپیک آماده گردد، ما هم سعی می کنیم از این فرصت استفاده کنیم.

شاهین طبع: برای بازی های المپیک آماده می شویم

به گزارش خبرنگاران، مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، در نشست خبری پس از برد راحت تیمش مقابل سوریه گفت: رقابت های انتخابی کاپ آسیا فرصت خوبی برای ما در آستانه المپیک است تا برای بازی های المپیک آماده شویم. امیدوارم زودتر صعودمان به کاپ آسیا قطعی گردد تا به جوان ترها فرصت دهیم و آینده خوبی برای بسکتبال کشورمان بسازیم.

او ادامه داد: از بازیکنان در این بازی راضی هستم و از آن ها تشکر می کنم که با تمام وجود بازی کردند. سوریه تیم خوب و قدرتمندی بود که بازی خوبی را هم انجام داد. در بازی های آسیایی هم آن ها ما را اذیت کردند.

او همچنین در خصوص شرایط بازیکنان تیم ملی ایران نیز گفت: بازیکنانی که به اردو آمدند آمادگی خوبی دارند. به دلیل بازی های پر فشار لیگ یک مقدار خستگی ذهنی داشتند که سعی کردیم روی این موضوع بیشتر کار کنیم. البته سال جاری لیگ خوبی داریم که به همین جهت جا دارد از باشگاه های خود نیز تشکر کنم.

شاهین طبع در خصوص بازی دوم ایران در این پنجره مقابل قطر نیز شرح داد: قطر تیم خوبی دارد و کار فنی آن ها بهتر از سوریه است. البته بازیکنان چند ملیتی هم در این تیم هستند که کار را سخت تر می نماید. شخصا امیدوارم مردم عزیز ما در بازی دوم بیشتر به سالن بیایند و از تیم ملی خود حمایت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 946

به "شاهین طبع: برای بازی های المپیک آماده می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین طبع: برای بازی های المپیک آماده می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید