دلیل دعوت نکردن برخی بازیکنان به تیم ملی بسکتبال فقط فنی است

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران، اردوهای آماده سازی تیم ملی بسکتبال برای حضور در مسابقات جام جهانی 2019 چین از امروز شنبه در محل تالار بسکتبال آزادی آغاز شد.

دلیل دعوت نکردن برخی بازیکنان به تیم ملی بسکتبال فقط فنی است

در حاشیه این اردو مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال در جمع خبرنگاران گفت: تمریناتی که از امروز آغاز شده به صورت مستمر تا 4-5 هفته آینده ادامه خواهد داشت و بعد از آن دیدارهای تدارکاتی خود را آغاز می کنیم. برای این منظور سه اعزام برون مرزی خواهیم داشت که به صورت متوالی انجام می شود.

وی با یادآوری اینکه اردوهای برون مرزی تیم ملی بسکتبال در کشورهای پرتغال، روسیه و یوان برگزار می شود، گفت: در هر یک از این کشورها برگزار کننده 3-4 دیدار خواهیم بود که در قالب تورنمنت های بین المللی انجام می شود. اعزام دیگری هم داریم که به کشور چین انجام می شود. 10 روز پیش از آغاز جام جهانی راهی چین می شویم و در تورنمنت بین المللی این کشور با 2-3 تیم منتخب در جام جهانی دیدار خواهیم داشت سپس به شهر محل برگزاری مسابقات می رویم تا دیدارهای خود را در جام جهانی آغاز کنیم.

شاهین طبع با بیان اینکه این تیم تا زمان آغاز مسابقات جام جهانی زمان کافی در اختیار دارد، شرح داد: تیم ملی سال گذشته هر دو سه ماه یک بار در کمپ تمرینی حضور داشت. از طرفی لیگ برتر تا 16 اردیبهشت ماه ادامه داشت به همین دلیل به نسبت همیشه استراحت بیشتری به بازیکنان دادیم تا بتوانند در شرایط بهتری وارد تمرینات شوند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: البته طی این مدت شرایط بازیکنان را زیر نظر داشتیم. فدراسیون بسکتبال برگزار کننده کمپ های تمرینی بود که بعضاً ملی پوشان هم در آن شرکت می کردند. در مجموع نسبت به شرایط بازیکنان اشراف کامل داریم و فکر می کنم طی چند جلسه بتوانیم به شرایط مورد نظر برسیم.

وی تأکید کرد: دلیل دعوت نشدن برخی بازیکنان به اردوی تیم ملی بسکتبال صرفاً مسائل فنی بوده ونه مسائل دیگری که از آن یاد می شود. وی گفت: براساس ارزیابی های اجرا شده نفراتی را دعوت کردیم که احساس می کردیم می توانند کمک حال ما باشند. سایر بازیکنان صرفاً به خاطر مسائل فنی به اردو دعوت نشده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 312

به "دلیل دعوت نکردن برخی بازیکنان به تیم ملی بسکتبال فقط فنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل دعوت نکردن برخی بازیکنان به تیم ملی بسکتبال فقط فنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید