دژاگه: به قهرمانی و جام فکر نمی کنیم

به گزارش تور ایران، حقیقت این است که از یمن شناخت زیادی ندارم اما همین که آنها به جام ملت ها رسیدند نشان دهنده کیفیت این تیم بابت حضور در این مسابقات است.

دژاگه: به قهرمانی و جام فکر نمی کنیم

به قهرمانی و جام فکر نمی کنیم

اشکان دژاگه در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران، گفت:در فوتبال به بازی ها که نزدیک می شوید همه روی بازی ها زوم می نمایند و آدرنالین بالا می رود. خاصیت فوتبال این است که هر چقدر به انجام یک مسابقه نزدیک می شوید کار سخت تر می گردد. تمرینات خوبی انجام دادیم و اردوی خوبی در قطر داشتیم. بازی اول در هر تورنمنتی سخت است. بازی مهمی در مقابل یمن در پیش داریم و مهمترین مسابقه ما در حال حاضر این بازی است. باید خودمان را در این مسابقه نشان دهیم.

هافبک تیم ملی در مورد اینکه چقدر از یمن شناخت دارد، گفت: حقیقت این است که از یمن شناخت زیادی ندارم اما همین که آنها به جام ملت ها رسیدند نشان دهنده کیفیت این تیم بابت حضور در این مسابقات است. بازی آسانی پیش رویمان نیست. خیلی ها می گویند بازی آسانی در پیش است اما فوتبال دیگر عوض شده و تیم ضعیفی در جهان نداریم. شرایط فوتبال عوض شده و باید در 90 دقیقه بجنگیم در زمین نشان دهیم که برترین هستیم.

دژاگه در پاسخ به این سوال که خیلی ها می گویند با توجه به اینکه تیم ملی سال ها در رنکینگ اول بوده باید قهرمان گردد،گفت:به این مسائل دقت نمی کنیم. مطرح شدن همین مسائل فکر بازیکنان را مشغول و اذیت می نماید. همه به جام ملت ها آمدند تا در این تورنمنت برنده شوند. باید بازی به بازی فکر کنیم. مهمترین هدف ما بازی با یمن است. به کاپ و این مسائل فعلا فکر نمی کنیم و مهمترین هدفمان بازی با یمن است.

3-220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 207

به "دژاگه: به قهرمانی و جام فکر نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دژاگه: به قهرمانی و جام فکر نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید