زنجان، پرتغال، هند، مالزی و ویتنام رقبای سخت تیم ملی بدمینتون ایران

به گزارش تور ایران، سرمربی تیم ملی بدمینتون ایران با ابراز امیدواری از کوشش ورزشکاران ایرانی برای پیروزی در رقابت های جام فجر گفت: پرتغال، هند، مالزی و ویتنام رقبای سختی برای تیم ملی بدمینتون ایران هستند.

زنجان، پرتغال، هند، مالزی و ویتنام رقبای سخت تیم ملی بدمینتون ایران

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از زنجان، سید بهادر زکی زاده در جمع اصحاب رسانه در حاشیه افتتاح مسابقات بین المللی جام فجر اشاره ای به روند آماده سازی تیم ملی کرد و گفت: نفرات تیم ملی برای آمادگی هرچه بیشتر حدود 50 روز در اردوهای تیم ملی حضور داشتند که در استان های تهران، زنجان و گیلان شرکت کردند .

وی با بیان اینکه رقبای خارجی بسیار سختی در این رقابت ها حضور دارند، توضیح داد: پرتغال، هند، مالزی، ویتنام و در بخش دو نفره اردن رقبای سختی برای نفرات تیم ملی هستند و دارای رنک جهانی هستند و امیدواریم نفرات تیم ملی پیروز میدان باشند .

سرمربی تیم ملی بدمینتون ایران آمادگی نفرات تیم ملی را خوب برشمرد و توضیح داد: تمام سنین در تیم ملی حضور دارند و افراد 16 تا 29 ساله در تیم ملی هستند.

وی با بیان اینکه کشور اندونزی در این مسابقات غایب است، توضیح داد: برگزاری همزمان لیگ باشگاهی هند می تواند یکی از دلایل نیامدن کشور اندونزی باشد.

زکی زاده با بیان اینکه سروش اسکندری یکی از امیدهای تیم ملی است، توضیح داد: سروش اسکندری یک رقیب دیرین دارد که از کشور ترکیه است و امیدواریم این بازیکن زنجانی تیم ملی از شرایط میزبانی خود استفاده کند و پیروز میدان گردد.

وی با بیان اینکه برنامه های ویژه ای برای سروش اسکندری داریم تا در المپیک کسب سهمیه کند، ابراز کرد: عملکرد بازیکنان در این رقابت ها می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

سرمربی تیم ملی بدمینتون ایران با بیان اینکه هیئت بدمینتون استان زنجان برنامه سفرهای سروش اسکندری را در سال 97 معین کردند، ابراز کرد: امیدواریم در سال آینده در هشت رویداد ملی و بین المللی از سروش اسکندری پشتیبانی کنیم.

وی با بیان اینکه از حالا نمی گردد در خصوص مسابقات آسیایی جاکارتا اظهار نظر کرد گفت: افزایش رنک بازیکنان باید آنالیز گردد و تعاملات کمیته ملی المپیک و فدراسیون می تواند حضور بازیکنان ایرانی در مسابقات جاکارتا را رقم بزند و باید حداقل چندین مسابقه بین المللی انجام داد تا بازیکنان امتیاز مورد نظر را کسب نمایند .

سرمربی تیم ملی بدمینتون ایران در خاتمه از اصحاب رسانه و خبرنگاران برای یاری تیم ملی مدد خواست و گفت: به یاری شما خبرنگاران احتیاج داریم.

ش

منبع: تسنیم
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 440

به "زنجان، پرتغال، هند، مالزی و ویتنام رقبای سخت تیم ملی بدمینتون ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنجان، پرتغال، هند، مالزی و ویتنام رقبای سخت تیم ملی بدمینتون ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید