گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مهاجر: صد درصد برای کسب مدال طلا آمده ایم

به گزارش تور ایران، مدافع تیم ملی کبدی ایران اعتقاد دارد اگر چه تیم کبدی برای مدال طلا به بازی های آسیایی آمده است اما الان برای فکر کردن به فینال خیلی زود است.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مهاجر: صد درصد برای کسب مدال طلا آمده ایم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، تیم ملی کبدی مردان ایران در اولین مسابقه خود در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا قدرتمندانه تیم ژاپن را شکست داد.

ابوذر مهاجر بازیکن 28 ساله تیم ملی کبدی پس از این پیروزی گفت: نباید فکر کنیم ژاپن ضعیف است. آنها سه بازیکن در مسابقات پرو کبدی هندوستان دارند. باید بگویم ایران تیم قدری است که با این اختلاف ژاپن را شکست داد.

مهاجر، مهمترین بازی دور مقدماتی را دیدار با پاکستان عنوان نمود و ادامه داد: پیروزی بر پاکستان ما را صدرنشین گروه می نماید تا در نیمه نهایی به هند نخوریم. اگرچه که ما برای طلا به جاکارتا آمده ایم و هیچ حریفی برای مان تفاوت ندارد.

وی که سال گذشته عنوان بهترین مدافع راست لیگ پرو کبدی هند را به خود اختصاص داده بود اضافه نمود: ما در سال 2006 پاکستان را بردیم و به قدرت دوم آسیا تبدیل شدیم که آن موقع اشباع مان کرد اما الان به دنبال قهرمانی هستیم. نباید فراموش کرد دیگر تیم ها هم سخت کار می نمایند و آنها هم جلوی ایران بسیار انگیزه دارند چرا که هند را دور از دسترس می دانند و برای دریافت صندلی ما می جنگند.

مهاجر در انتها تاکید نمود: همه آسیا در تلاشند ولی ما هشت ماه سخت در اردوها عرق ریختیم و دیگر بدون بررسی به مصاف هیچ حریفی نمی رویم چرا که قبلاً چوب این کار را خورده ایم. در مسابقات قهرمانی آسیا در گرگان تمام فکرمان فینال و هند بود که از این موضوع ضربه خوردیم. این بار پله پله پیش می رویم و هر 12 نفر همدل و متحد برای کسب طلای آسیا هستیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 606

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مهاجر: صد درصد برای کسب مدال طلا آمده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مهاجر: صد درصد برای کسب مدال طلا آمده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید