سردار آزمون در ایتالیا؛ رم یا میلان؟

به گزارش تور ایران، خبرنگاران: سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران، یکی از بهترین روز های فوتبالی اش را سپری می نماید. او در فصل اخیر، در زنیت، به عنوان بهترین بازیکن لیگ روسیه شناخته شده و تا یک هفته مانده به انتها رقابت ها هم آقای گل لیگ روسیه بود.

سردار آزمون در ایتالیا؛ رم یا میلان؟

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، غیبت در آخرین ملاقات و درخشش آرتم زوبا، کاپیتان زنیت باعث شد عنوان آقای گلی سردار در همان هفته از بین برود، ولی درخشش او در طول فصل عنوان برترین بازیکن را برایش به همراه آورد. سردار بعد از بازی های لیگ راهی رقابت های ملی شده و این روز ها در تیم ملی ایران هم ترک عادت نکرده و یکی از مهره های تاثیرگذار تیم دراگان اسکوچیچ است.

همین ثبات در درخشش باعث شده به غیر از تیم اسپانیایی سویا، سردار آزمون مورد توجه تیم های ایتالیایی هم قرار بگیرد. در هفته اخیر و بنا برنوشته رسانه های ایتالیایی، سردار آزمون مورد توجه ژوزه مورینیو، سرمربی کنونی رم قرار گرفته و حتی شایعه شد از طرف ژوزه، پیغامی هم برای سردار فرستاده شده است.

به گزارش خبرنگاران، بعد از پیشنهاد رم، حالا امروز، رسانه معتبر گاتزتا دلو اسپرت نوشته سردار آزمون مورد توجه باشگاه میلان قرار گرفته و او یکی از گزینه های احتمالی جایگزینی زلاتان ایبراهیموویچ است. گاتزتا نوشته در صورت جراحی پای زلاتان، میلان سه گزینه را برای جایگزینی او در نظر دارد که اولی اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی است و دومی هم سردار آزمون مهاجم ایرانی. از مائورو ایکاردی هم به عنوان گزینه بعدی یاد شده است.

سردار آزمون یکی دو فصلی می گردد که دست کم در رسانه ها، پیشنهادات جذابی دارد و به نظر می رسد این فصل با توجه به پیشنهادات منطقی تری که به دستش رسیده، بالاخره لیگ روسیه را ترک کند.

منبع: فرارو
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1838

به "سردار آزمون در ایتالیا؛ رم یا میلان؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردار آزمون در ایتالیا؛ رم یا میلان؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید