سود جاماندگان سهام عدالت چندم تیر پرداخت می گردد؟

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران، جزئیات واریز سود سهام عدالت در تیرماه چیست؟

سود جاماندگان سهام عدالت چندم تیر پرداخت می گردد؟

به نقل از فارس، سهام عدالت از جمله دارایی هایی است که بخش عمده ای از افراد کشور آن را در اختیار دارند و همین مساله سبب شده تا بعضی در زمینه سوء استفاده از آن اقدام نمایند.

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با انتشار اطلاعیه ای در خصوص کلاهبرداری سایبری برای دریافت سود سهام عدالت به عموم مردم هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است: به تازگی مجرمان سایبری با ترفندی تازه و با ارسال پیغامک و یا پیغام در شبکه های اجتماعی با نام واریز سود سهام عدالت مترصد کلاهبرداری از مردم هستند.

پیغام های جعلی که به تازگی منتشر شده است، از مخاطبان درخواست می نماید که برای دریافت سود سهام خود به وسیله لینک آلوده اقدام کند که سهامداران باید نسبت به این اقدام کلاهبردارانه مطلع باشند.

نیمه دوم تیرماه زمان تازه واریز سود سهام عدالت

محمود حسنلو، معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) گفت: سود سهام جاماندگان سهام عدالت (سهامداران سهام عدالت که تا به امروز پیروز به دریافت سود عملکرد سال های 98 و 99 خود نشده اند) در نیمه دوم تیرماه به حساب آنها واریز می گردد. این افراد نگران سودهای خود نباشند این سودها محفوظ است.

وی ادامه داد: تا به امروز یک میلیون و 800 هزار نفر همچنان به دلیل داشتن شماره شبای نامعتبر پیروز به دریافت سود سهام خود نشده اند.

حسنلو از جاماندگان دریافت سود سهام عدالت که تا به امروز به ثبت نام و احراز هویت خود در سامانه سجام اقدام نکرده اند، نیز خواست هرچه زودتر با مراجعه به سامانه سجام به ثبت نام و احراز هویت اقدام نمایند تا در مرحله بعدی سود سهام به حساب آنها واریز گردد.

شهریور سال جاری موعد شروع به کار سامانه انتقال سهام عدالت متوفیان

محمد باغستانی، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی، در زمینه سهام عدالت متوفیان می گوید: پیش بینی ها و هماهنگی ها نشان می دهد که بتوانیم سامانه انتقال سهام عدالت به وراث را تا شهریور 1401 کلید بزنیم.

پیش از این اعلام شده بود که وراث این افراد باید امور مربوط به انحصار ورثه را انجام دهند و پس از آن در انتظار راه اندازی سامانه الکترونیکی برای تقسیم سود سهام متوفی به وراث منتظر بمانند. پس از راه اندازی این سامانه سود سهام عدالت فرد متوفی، بر اساس انحصار ورثه، به حساب وراث واریز خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2240

به "سود جاماندگان سهام عدالت چندم تیر پرداخت می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود جاماندگان سهام عدالت چندم تیر پرداخت می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید