شاه مهره از دست استقلال پرید! ، ستاره ملی پوش حرف آخر را زد ؛ پیشنهاد جدی دارم

به گزارش تور ایران، یاسین سلمانی کاپیتان تیم امید می گوید: به فکر لژیونر شدن هستم و قصد بازی در باشگاههای ایران را ندارم.

شاه مهره از دست استقلال پرید! ، ستاره ملی پوش حرف آخر را زد ؛ پیشنهاد جدی دارم

به گزارش خبرنگاران، یکی از معماهای جابجایی تابستانی سال جاری یاسین سلمانی بود که البته تا به امروز حل نشده است. کاپیتان تیم ملی امید و ستاره سپاهان جدایی اش از این تیم اصفهانی قطعی شد و صحبت های زیادی مبنی بر پیوستن او به یکی از تیم های بزرگ مرکز وجود داشت.

یاسین سلمانی روی خط برنامه کادرفنی شبکه ورزش آمد و در خصوص شرایط آینده خود و تصمیم نهایی اش صحبت کرد و به نوعی آب پاکی را روی دست استقلال و پرسپولیس ریخت.

او در پاسخ به اینکه نگرانی وجود داشت که فصل جابجایی و تمرکز بازیکنان جوان تیم ملی امید را به هم بریزد گفت: یک چیز طبیعی است که هر شخصی نگران ادامه مسیر فوتبالی و آینده اش باشد. جو تیم ما جوری است که بچه ها کنار هم خرسند هستند و به چیز دیگر فکر نمی نمایند. با این حال صد در صد، بازیکنان در خصوص آینده شان با هم صحبت می نمایند.

سلمانی در پاسخ به اینکه چه تصمیمی برای آینده خود گرفته گفت: من تصمیمم این است که خارج از ایران فوتبالم را ادامه دهم. پیشنهاد جدی هست ولی بگذارید نهایی گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1402 بروزرسانی: 10 مرداد 1402 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2421

به "شاه مهره از دست استقلال پرید! ، ستاره ملی پوش حرف آخر را زد ؛ پیشنهاد جدی دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه مهره از دست استقلال پرید! ، ستاره ملی پوش حرف آخر را زد ؛ پیشنهاد جدی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید