فرش قرمز میراث فرهنگی اردبیل برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری

به گزارش تور ایران، خبرنگاران/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل گفت: برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری در استان اردبیل فرش قرمز پهن کرده و برای توسعه گردشگری منطقه از آنها استقبال می کنیم.

فرش قرمز میراث فرهنگی اردبیل برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری

نادر فلاحی در مراسم افتتاح دوچرخه هوایی مجموعه جهانگردی پل معلق شیشه ای هیرلند شهر هیر با اشاره به اینکه میراث فرهنگی اردبیل از تمام سرمایه گذاران بخش جهانگردی حمایت می کند، اعلام کرد: جهانگردی استان اردبیل ظرفیت های قابل توجهی در جذب جهانگرد و ارتقای توان اقتصادی استان دارد و از طرح های بدیع و خلاقانه با تاسی به شعار سال حمایت می کند.

وی با اشاره اقدام خوب سرمایه گذار مجموعه جهانگردی هیرلند، اعلام کرد: این مجموعه باعث رونق اقتصاد و جهانگردی این منطقه شده که بنده به نوبه خود قدردان این سرمایه گذار می باشم.

وی ادامه داد: با احداث این مجموعه جهانگردی امروز به جرات می توان گفت شهر هیر به یکی از قطب های جهانگردی ورزش های هیجانی کشور تبدیل شده است.

فلاحی اضافه نمود: قرار است برای تامین زیر ساخت مورد نیاز این مجموعه جهانگردی ورزشی و هیجانی از جمله جاده دسترسی و پارکینگ 25 میلیارد ریال اختصاص می یابد.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی و جهانگردی استان اردبیل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی استان اردبیل در راستای عمل به شعار سال ابلاغی مقام مظعم رهبری و اشتغال آفرینی در استان از طرح های بدیع، قوی و خلاق و دانش بنیان حمایت می کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2205

به "فرش قرمز میراث فرهنگی اردبیل برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرش قرمز میراث فرهنگی اردبیل برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید