فعالیت کارگزاری مسکن مهر پردیس از 16 فروردین

به گزارش تور ایران، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: از روز شنبه 16 فروردین ماه 1399 کارگزاری مسکن مهر پردیس با حضور یک سوم از نیروها، فعالیت خود را برای ارائه خدمات به افرادی که به وسیله سامانه، نوبت اینترنتی گرفته اند شروع می نماید.

فعالیت کارگزاری مسکن مهر پردیس از 16 فروردین

جهت دریافت خدمات اجرای فضای سبز حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

سیدمهدی راهنمایی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مصوبه ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا، کارگزاری مسکن مهر شهر جدید پردیس از تاریخ 16 فرودین ماه 1399 تا سرانجام فروردین ماه جهت ارائه خدمات دایر می شود.

وی اضافه کرد: البته به دستور ستاد مقابله با کرونا در جهت مقابله با این ویروس، فعالیت کارگزاری با حضور یک سوم از همکاران شروع می شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس تاکید نمود: بر این اساس ظرفیت پذیرش مالکان نیز متناسب با آن کاهش می یابد و فقط افرادی که به وسیله سامانه میز خدمت به نشانی www.pardis.city پیروز به اخذ نوبت اینترنتی شده اند می توانند جهت انجام امور در کارگزاری حضور پیدا نمایند.

وی گفت: با توجه به فراهم کردن بسترهای اینترنتی لازم و ارتقای آنها، مالکان می توانند برای انجام امور مربوط به معاملات ثانویه، خرید عرصه مسکن مهر، دریافت کارت قسط و دیگر امور، به صورت الکترونیکی به وسیله سامانه میز خدمت شرکت عمران شهر جدید پردیس به نشانی فوق الذکر و بدون مراجعه حضوری در مراحل اولیه اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگاران، از روز 29 اسفند تا سوم فروردین پروژه های پردیس تعطیل بود که از روز سوم اسفند ماه 40 درصد نیروها فعال شدند. مدیرعامل عمران پردیس گفته بود که در روزهای آینده افراد بیشتری به کار برمی شود. از 82 هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس حدود 45 هزار واحد افتتاح شده و قرار است مابقی تا سرانجام امسال به اتمام برسد. سهم پردیس از مسکن ملی نیز 8000 واحد مشارکتی و 3000 واحد ثبت نامی است که به گفته راهنمایی، واحد های مشارکتی به حدود 5 تا 30 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و واحدهای ثبت نامی نیز اردیبهشت ماه به فوندانسیون می رسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 941

به "فعالیت کارگزاری مسکن مهر پردیس از 16 فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت کارگزاری مسکن مهر پردیس از 16 فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید