فونسکا: در مقاطع سخت نمی توان انتظار اهدای گل را داشت، فقدان مخیتاریان را حس می کردیم

به گزارش تور ایران، پائولو فونسکا از اینکه تیمش دیگر فقدان بازیکنان کلیدی اش را حس نمی کند، خرسند است.

فونسکا: در مقاطع سخت نمی توان انتظار اهدای گل را داشت، فقدان مخیتاریان را حس می کردیم

به گزارش خبرنگاران، پائولو فونسکا پس از رجحان 4 - صفر تیمش مقابل لچه در هفته جاری رقابت های سری A ایتالیا، بازیکنان تیم پایتخت را لایق پیروزی دانست.

سرمربی تیم فوتبال رم گفت: تیم در روزهای اخیر بسیار خوب تمرین نموده بودو بنابراین با اطمینان خاطر به این بازی نگاه می کردم. لچه در 3 بازی اخیر خود برنده شده بود اما بچه ها در 20-30 دقیقه ابتدایی عالی ظاهر شدند. باید همین طور ادامه بدهیم. بازیکنان از خود جسارت بیشتری نشان دادند و این بسیار اهمیت دارد. این برد می تواند شروعی برای نیم فصل دوم باشد.

او در ادامه افزود: همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. ورتو و کریستانته خیلی زحمت کشیدند و تاثیر زیادی بر تیم داشتند. مخیتاریان، خلاقیت را به ترکیب افزود. زمانبندی او برای ارسال پاس ها واقعا کم نظیر است. معمولا خوب تصمیم می گیرد و واقعا فقدان او را در دوران مصدومیتش حس کردیم.

فونسکا توضیح داد: ثبت دومین کلین شیت پیاپی بسیار ارزش دارد و این به یارگیری صحیح بازیکنان مربوط می گردد. همواره گفته ام اگر در خط دفاعی بدون نقص باشیم، پایان مهاجمان در هر بازی راهی برای گلزنی پیدا می نمایند. این موضوع را در 2 بازی اخیر مشاهده کردید.

او درباره تیم حریف افزود: لچه تیم بسیار خوبی است. آنها با نفرات زیادی حمله می نمایند و به دنبال دفاع کردن نیستند. واقعا از سبک بازی لچه خوشم می آید. نشانه ها برای بازگشت دیاوارا مثبت است اما باید در خصوص این بازیکن با احتیاط عمل کنیم. او با تیم تمرین می نماید. وقتی شرایط مهیا باشد و خطری او را تهدید نکند، بازی خواهد نمود. پلگرینی در نیمه اول، عملکرد خوبی داشت اما بین 2 نیمه گفت در هر 2 پایش احساس خستگی و درد دارد. بنابراین ترجیح دادیم ریسک نکنیم. به طور تعیین وقتی تیم نتیجه نمی گیرد، مقصر سرمربی است. در چنین مقطعی نمی توان انتظار اهدای گل داشت و نقدها طبیعی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 969

به "فونسکا: در مقاطع سخت نمی توان انتظار اهدای گل را داشت، فقدان مخیتاریان را حس می کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فونسکا: در مقاطع سخت نمی توان انتظار اهدای گل را داشت، فقدان مخیتاریان را حس می کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید