پیشنهاد وسوسه انگیز النصر به ستاره آتالانتا؛ گومز به آسیا می آید؟

به گزارش تور ایران، باشگاه النصر عربستان به آلخاندرو گومز، ستاره تیم آتالانتا که نقشی غیر قابل انکار در موفقیت های تیم ایتالیایی داشته پیشنهادی 7.5 میلیون یورو در هر فصل را ارائه داده تا او به قاره کهن بیاورد.

پیشنهاد وسوسه انگیز النصر به ستاره آتالانتا؛ گومز به آسیا می آید؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رسانه توتو مرکاتو نوشته باشگاه آتالانتا تصمیم خاصی در این زمینه نگرفته و همه چیز را به به خود پاپو گومز واگذار نموده هرچند که با احتمال زیادی این هافبک مهاجم ایتالیایی پیشنهاد تیم عربی را رد می نماید. مخصوصا به دلیل آن که می تواند برای دومین سال پیاپی به همراه آتالانتا در لیگ قهرمانان حضور پیدا کند.

گومز که بازوبند کاپیتانی تیم آتالانتا را بر بازو می بندد فوتبال خود را در کشور آرژانتین شروع نموده و در تیم سن لورنزو هم بازی نموده است. او در سال 2010 به اروپا رفت و در تیم کاتانیا، تحت نظر دیگو سیمئونه حضور داشت. در 106 بازی هم 16 گل به ثمر رساند. پس از یک فصل حضور در متالیست خارکیف، گومز در سال 2014 به آتالانتا پیوست و از آن روز در جمع الهه ها می درخشد. گومز 32 ساله در 199 بازی برای آتالانتا تا به حال 36 گل زده. گومز سابقه 4 بازی برای تیم ملی آرژانتین و یک گل زده را هم در کارنامه اش دارد.

پیشنهاد النصری ها 15 میلیون یورو برای دو سال بود که البته گومز آن را رد می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1346

به "پیشنهاد وسوسه انگیز النصر به ستاره آتالانتا؛ گومز به آسیا می آید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد وسوسه انگیز النصر به ستاره آتالانتا؛ گومز به آسیا می آید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید