مدل نو سیتروئن C3

به گزارش تور ایران، خودروسازی سیتروئن، اخیراً هاچ بک میان رده Citroen C3 را با تغییرات تازهی در طراحی، به روز رسانی نموده و نسخه Shine این خودرو را کنار گذاشته و نسخه ویژه Saint James را جایگزین آن نموده است. این نسخه تازه Citroen C3 در اصل تمرکز بیشتری بر روی طراحی دارد و همین امر سبب شده تا این خودروی شهری محبوب، ظاهری مجذوب کننده تر به خود بگیرد.

مدل نو سیتروئن C3

به گزارش خبرنگاران، سیتروئن می گوید C3 Saint James الهام گرفته از مارک معروف پوشاک به همین نام است. قیمت تریم نو این خودرو از 16755 پوند انگلیس آغاز می گردد که 400 پوند بیشتر از مدل Shine قدیمی است. شرکت سیتروئن تأکید دارد که خریداران این شرکت همواره در ازای پرداخت هزینه بیشتر، حتماً استاندارد ها و آپشن های بیشتری را در خودرو های نو خود دریافت خواهند کرد؛ بنابراین این افزایش قیمت، مربوط به استاندار های نوی است که این خودرو برای خریداران عرضه خواهد نمود.

اگر بخواهیم مشخصات خودروی فعلی مدل Shine را مبنا قرار دهیم، به روز رسانی های نو شامل جایگاه های پیشرفته Comfort این برند، کفپوش های نو و داشبورد لمسی نو است. بعلاوه یک بسته استایل نو با روکش سقف با مارک Saint James به همراه رینگ های 16 اینچی آلیاژی دو رنگ، شیشه حریم خصوصی عقب، فرمان چرمی و دوربین عقب در خودروی نو وجود دارد.

خودروی C3 Saint James با دو گزینه موتور بنزینی که هر دو بر اساس واحد 1.2 لیتری سه سیلندر سیتروئن بسته شده اند، در دسترس است. مقرون به صرفه ترین مدل، یک موتور تنفس طبیعی دارد که خروجی 82 اسب بخار و گشتاور 118 نیوتون متر را با گیربکس دستی 5 سرعته به چرخ ها منتقل می نماید. علاوه بر این، یک نسخه توربوشارژ از همان موتور وجود دارد که 109 اسب بخار قدرت و 205 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. این خودرو با گیربکس شش سرعته دستی جفت شده و قیمت آن از 19295 پوند آغاز می گردد.

تجهیزات استاندارد این خودرو شامل رینگ های آلیاژی 16 اینچی، چراغ های جلو LED، کروز کنترل، تشخیص علائم هدایت و رانندگی، تهویه مطبوع اتوماتیک و صفحه نمایش تفریح هفت اینچی است، اما این موارد اغلب مختص در نسخه با موتور بنزینی 82 اسب بخاری سیتروئن در دسترس است. تجهیزات ارائه شده اگر چه نسبت به خودرو های امروزی چندان چشمگیر به نظر نمی رسد، اما باید توجه داشت که خودروی Citroen C3 یک خودروی سوپر مینی سبک مالی است که هدف آن ارائه محصولی با امکانات کامل، اما مقرون به صرفه است.

منبع: autoexpress

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2011

به "مدل نو سیتروئن C3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل نو سیتروئن C3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید