مقاله: تعویض کلید و پریز در بازسازی و انواع آنها

به گزارش تور ایران، این نوع پریز دستگاهی که به آن متصل می شود را به منبع ذخیره برق ارتباط می دهد و هنگامی که برق قطع می شود، این دستگاه همچنان روشن می ماند.

مقاله: تعویض کلید و پریز در بازسازی و انواع آنها

این نوع قطعات در مکان هایی مانند حیاط و راه پله که لامپ مدام نباید روشن باشد قابل نصب می باشد. کلید و پریزهای تایمری قابلیت تنظیم دارند و می توان زمان خاموش و یا روشن کردن آنها را کنترل کرد.

در گذشته پریز ها فقط دارای یک ورودی برای دوشاخه ها بودند، اما پریز های نو با انواع ورودی ها دسترسی شما را به مرکز اطلاعات و تلفن و اینترنت و انواع ورودی های داده ها آسان می کند.

کلید لمسی یا تاچ از جمله مدرن ترین نوع کلید است که استفاده از آن در مکان های هوشمند استفاده می شود. این کلید با حرارت دست فعال می شود.

دیمر ها وسایلی هستند که برای کاهش شدت روشنایی لامپ ها مورد استفاده قرار می ­گیرند. با تغییر شکل موج اعمالی به لامپ مورد نظر، می­ توان شدت روشنایی خروجی آن را کاهش داد. اگرچه دستگاه های ولتاژ متغیر برای اهداف مختلفی استفاده می ­شوند.

قاب کلید و پریز برق قسمت بیرونی آن است که روی دیوار نصب می شوند. کلید و پریز برق قدیمی به قاب پیچ و مهره می شدند اما مدل های تازه کلید و پریز برق به قاب وصل نمی شوند و روی دیوار قرار می گیرند. مدل کلید و پریز برق تازه فنری است و راحت در عمق دیوار نصب می شوند.

منبع مقاله: تعویض کلید و پریز در بازسازی و انواع آنها

انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1968

به "مقاله: تعویض کلید و پریز در بازسازی و انواع آنها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تعویض کلید و پریز در بازسازی و انواع آنها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید