مقاله: مسابقات Tour de France بزرگترین رویداد دوچرخه سواری جهان

به گزارش تور ایران، تور فرانسه، جیرو دیتالیا (Giro dItalia) و ووئلتا اسپانیا (Vuelta a España) سه تور بزرگ دوچرخه سواری دنیا هستند که در میان آنها تور دو فرانس سابقه بیشتری دارد و مهم تر است.

مقاله: مسابقات Tour de France بزرگترین رویداد دوچرخه سواری جهان

تور دو فرانس فقط یک جاذبه گردشگری ورزشی نیست. برخی از تورهای ارائه شده برای تماشاگران این رویداد ورزشی، علاوه بر اینکه شما را در جریان این مسابقات بزرگ همراهی می کنند، فرصتی عالی برای تماشای مناظر و چشم اندازهای مسیر، دهکده های دینی و جاذبه های طبیعی زندگی روستایی در فرانسه و چشیدن طعم غذاهای محلی و اصیل فرانسوی هستند.

مسابقه دوچرخه سواری تور فرانسه (Tour de France) اولین بار در سال 1903 به منظور تبلیغات برای روزنامه LAuto برگزار گردید و امروزه سازمان دهی آن را سازمان Amaury Sport Organisation برعهده گرفته است. این مسابقات از سال 1903 که آغاز گردید تا به امروز (به جز در طی دو جنگ جهانی) هر ساله برگزار گردیده است. در طول زمان که این مسابقات، محبوبیت زیادی بین طرفداران ورزش و دوستداران دوچرخه سواری در سراسر دنیا پیدا کرده است، مدت آن افزایش یافته و به سراسر دنیا کشیده شده است. شرکت کنندگان در این مسابقه ابتدا از همان کشور فرانسه بودند اما امروزه هر سال شرکت کنندگان جدیدی از کشورهای مختلف دنیا در این مسابقات بزرگ شرکت می نمایند. این تور یکی از تورهای تور جهانی دوچرخه سواری(UCI World Tour) است که از مجموع 28 تور تشکیل می گردد. بنابراین کسانی که در تور دو فرانس رقابت می نمایند، غالبا از تیم های جهانی دوچرخه سواری هستند یا تیم هایی که از آنها توسط برگزارکننده، دعوت به عمل می آید.

منبع مقاله: مسابقات Tour de France بزرگترین رویداد دوچرخه سواری جهان

انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2057

به "مقاله: مسابقات Tour de France بزرگترین رویداد دوچرخه سواری جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: مسابقات Tour de France بزرگترین رویداد دوچرخه سواری جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید