نصیرزاده: خمس برای مربیان ایرانی کلاس دانش افزایی برگزار می نماید، برای موفقیت تراکتور در فصل آینده برنامه ریزی کردیم

به گزارش تور ایران، مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: پاکو خمس برای مربیان ایرانی کلاس دانش افزایی برگزار می نماید.

نصیرزاده: خمس برای مربیان ایرانی کلاس دانش افزایی برگزار می نماید، برای موفقیت تراکتور در فصل آینده برنامه ریزی کردیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هوشنگ نصیرزاده در تبادل نظر با رسانه رسمی باشگاه تراکتور با ابراز رضایت از شرایط این تیم، اعلام کرد: خوشبختانه طی هفته های اخیر روند خوبی را طی نموده ایم و امیدواریم که این روند تا انتها فصل ادامه داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور از صدور کارت بازی رومرو گومز اطلاع داد و گفت: پس از آنکه ITC این بازیکن از اسپانیا به فدراسیون فوتبال رسید، کارت بازی از سوی سازمان لیگ صادر شد و رومرو گومز در صورت صلاحدید کادر فنی می تواند از بازی آینده در ترکیب تیم قرار گیرد.

وی بعلاوه درخصوص آخرین شرایط محرومیت هادی محمدی توضیح داد: روز گذشته شخصاً در جلسه کمیته استیناف حضور یافته و دفاعیات باشگاه در خصوص این بازیکن که به وسیله کمیته انضباطی سه جلسه محروم شده بود را به قضات کمیته استیناف ارایه نموده و درخواست تعلیق محرومیتش را تقدیم کردیم. به نظر می رسد طی روز های آینده کمیته استیناف رای نهایی خود در رابطه با مدافع تراکتور را اعلام کند. امیدواریم که دفاعیات باشگاه تراکتور مورد توجه قرار گیرد.

نصیرزاده با اشاره به تماس رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، شرح داد: از آنجایی که سرمربی تراکتور جزو مدرسان برجسته یوفا در اتحادیه فوتبال اروپاست ابراهیم شکوری دو تقاضا از ما داشت؛ اول اینکه شرایط حضور تعدادی از مربیان ایرانی در تمرینات تراکتور جهت یادداشت برداری فراهم گردد و موضوع دوم، برگزاری کلاس دانش افزایی با تدریس پاکو خمس در زمان تعطیلات نوروزی برای مربیان متقاضی در تهران یا تبریز بود که در صحبتی که با خمس داشتم با این دو خواسته موافقت کردند. این کلاس ترجیحاً در تبریز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در انتها اظهاراتش با ابراز امیدواری نسبت به تداوم روند رو به رشد تیم اعلام نمود: ارکان باشگاه برای موفقیت تیم همدل هستند و همانگونه که پیش از این مالک باشگاه عنوان نموده، ما علاوه بر موفقیت در فصل جاری، از هم اکنون برای فصل آینده نیز برنامه ریزی نموده ایم تا انشاءالله شاهد رشد و شکوفایی توأم با افتخارآفرینی باشگاه تراکتور باشیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2360

به "نصیرزاده: خمس برای مربیان ایرانی کلاس دانش افزایی برگزار می نماید، برای موفقیت تراکتور در فصل آینده برنامه ریزی کردیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "نصیرزاده: خمس برای مربیان ایرانی کلاس دانش افزایی برگزار می نماید، برای موفقیت تراکتور در فصل آینده برنامه ریزی کردیم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیرزاده: خمس برای مربیان ایرانی کلاس دانش افزایی برگزار می نماید، برای موفقیت تراکتور در فصل آینده برنامه ریزی کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید