بسته خبری، ریکاوری ملی پوشان در پک

به گزارش تور ایران، ملی پوشان پرسپولیس و تراکتورسازی به علاوه مهدی ترابی امروز در پک ریکاوری کردند.

بسته خبری، ریکاوری ملی پوشان در پک

به گزارش خبرنگاران ،

دیدار تاج با همتای عمانی

مهدی تاج که برای حضور در جلسه کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و شرکت در مراسم برترین های سال 2018 به مسقط سفر نموده، امروز (دوشنبه) دیداری با شیخ سعید سالم، رئیس فدراسیون فوتبال عمان داشت.بر این اساس مقرر شد تفاهم نامه همکاری میان دو فدراسیون فوتبال ایران و عمان درباره برنامه های مشترک برای تمامی تیم های ملی دو کشور به امضا برسد.

ملی پوش ها در پک

عصر امروز بازیکنان تیم ملی پس از انجام مسابقات خود در لیگ برتر با حضور در مرکز ملی فوتبال زیر نظر کادر فنی تیم ملی ریکاوری کردند. در تمرین امروز، بازیکنان در ابتدا با توپ و دوچرخه های ثابت خود را گرم نموده و سپس با رولهای مربوطه و زیر نظر اعضای کادر فنی ریکاوری کردند.مهدی ترابی، احسان حاجی صفی،علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی،مسعود شجاعی و اشان داگه بازکنانی بودند که در پک حضور داشتند.

رقابت بانوان با ازبکستان

رقابت های فوتبال بانوان آسیای مرکزی (کافا) به میزبانی تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.تیم ملی فوتبال بانوان ایران با ترکیب بازیکنان جوان و بزرگسال در این رقابت ها حضور دارد و ملی پوشان فردا(سه شنبه) در دومین بازی خود مقابل تیم میزبان قرار خواهند گرفت.تیم ملی فوتبال بانوان روز یکشنه در نخستین بازی خود موفق شد تیم افغانستان را با نتیجه پرگل 6 بر صفر شکست دهد.

رضایت رفعتی از اکبریان

داود رفعتی رئیس دپارتمان داوری درباره عملکرد داوران در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت:با توجه به گزارش ناظران شاهد قضاوت های خوبی در این هفته بودیم و مسئله ای خاصی وجود نداشت، به جز بازی ماشین سازی تبریز و سپاهان که باید در جلسه آنالیز ویدیویی مورد آنالیز قرار بگیرد.وی ادامه داد: به نظرم داور بازی پرسپولیس - تراکتورسازی به خوبی توانست از عهده قضاوت این بازی برآید.گل صددرصد آفساید بود و یاری داور به درستی اعلام آفساید کرد.

شروع المپیاد فوتبال پسران

اولین المپیاد استعدادهای برتر فوتبال زیر 13 و 14 سال پسران با حضور رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و ابراهیم شکوری، مسوول برگزاری این المپیاد از روز یکشنبه با همکاری وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و هیات های فوتبال در مجموعه انقلاب شهریار شروع شد و تا نهم آذرماه ادامه خواهد داشت. در این المپیاد 29 تیم از 28 استان حضور دارند و استان های خوزستان، بوشهر، کیش و سمنان در این المپیاد حضور ندارند.

3-350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 181

به "بسته خبری، ریکاوری ملی پوشان در پک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری، ریکاوری ملی پوشان در پک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید