وارن: دانشجوی بازداشت شده ایرانی نباید از آمریکا اخراج گردد

به گزارش تور ایران، یکی از نامزد های دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در واکنش به دستگیری یک دانشجوی ایرانی در یکی از فرودگاه های آمریکا، مبارزه با سیاست های بیگانه هراسی دولت ترامپ را خواهان شد.

وارن: دانشجوی بازداشت شده ایرانی نباید از آمریکا اخراج گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به دنبال بازداشت یک دانشجوی ایرانی از سوی مأموران امنیتی فرودگاه ماساچوست، الیزابت وارن از نامزد های دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا خواهان آزادی وی و ورود او به آمریکا شد.

وارن غروب سه شنبه به وقت تهران در توییتی نوشت: شهاب دهقانی دانشجویی با ویزا قانونی است که برای سرانجام تحصیلاتش به آمریکا بازگشت. نیرو های محافظت مرزی آمریکا شبانه او را بازداشت کردند. اخراج وی باید متوقف گردد و ما باید با سیاست های بیگانه هراسی دولت ترامپ مبارزه کنیم.

مأموران حفاظت مرزی و گمرکی آمریکا بعد از بازداشت شهاب دهقانی، به او اجازه ارتباط با وکیلش را نداده و تهدید کردند که وی از همان فرودگاه اخراج خواهد شد.

وکیل دهقانی می گوید بیش از 50 نفر معترض به اخراج وی از آمریکا، روز دوشنبه در فرودگاه لوگان تظاهرات نموده و خواهان لغو این دستور شده بودند.

چندی قبل نیز دولت آمریکا در ادامه خصومت با اتباع ایرانی، ده ها ایرانی را در مرز با کانادا بازداشت کرد و بازپرسی های چند ساعته از آن ها انجام داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 870

به "وارن: دانشجوی بازداشت شده ایرانی نباید از آمریکا اخراج گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وارن: دانشجوی بازداشت شده ایرانی نباید از آمریکا اخراج گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید