پوشش کامل مراسم رونمایی از آیفون های 2019 اپل

به گزارش تور ایران، اپل طی مراسمی از محصولات جدید خود شامل سری جدید آیفون 11، اپل واچ 5 و آیپد جدید رونمایی کرد.

پوشش کامل مراسم رونمایی از آیفون های 2019 اپل

به گزارش خبرنگار ، سالن آمفی تئاتر استیو جابز اپل مجددا میزبان علاقه مندان به این برند بزرگ جهانی شد تا مراسم معارفه سری جدید آیفون برگزار گردد، اپل از پیشتر اعلام نموده بود که مراسم بزرگی را تدارک دیده تا در آن از سه مدل جدید آیفون 11، اپل واچ و آیپد جدید به همراه دیگر برنامه های جانبی این شرکت، رونمایی کند. این مراسم ساعاتی پیش برگزار گردید و حال اطلاعات تکمیلی آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

آیفون 11، قدرتمند و جذاب مانند همیشه

اپل طبق انتظار از مدل آیفون 11 با طراحی ماژول جدید دوربین رونمایی کرد، پرچمدار جدید اپل دارای نمایشگر 6.1 اینچی LCD با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود، این نمایشگر به محافظ صفحه قدرتمند و قاب آلومینیومی تجهیز شده که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به آسانی آسیب نمی بیند. این مدل تمامی گواهی نامه های مقاومت در برابر آب، گرد و غبار را دریافت نموده است. iOS13 و پردازنده A13 جدید، هر دو در آیفون 11 به کار گرفته شده که قدرت و سرعت فوق العاده بالا این محصول را تضمین می نماید. 4 گیگابایت حافظه رم با مقدار حافظه های داخلی 64، 128 و 512 گیگابایت، از دیگر ویژگی های این مدل هستند.

اما مهم ترین ویژگی جدید آیفون 11 بخش دوربین آن خواهد بود، دوربین دو گانه این مدل نشان دهنده آن است که آیفون 11 ضعیف ترین مدل سری آیفون جدید است و در واقع جانشین آیفون XR محسوب می گردد. هر دو سنسور این دوربین دارای ماژول 12 مگاپیکسلی هستند که با زاویده دید عریض، قابلیت ضبط فیلم 4K با نرخ 60 فریم در ثانیه را دارند. دوربین 12 مگاپیکسلی سلفی با سنسور سه بعدی ToF نیز از دیگر قابلیت های مهم آیفون 11 در بخش دوربین است که ثبت تصاویر سلفی بسیار باکیفیت را تضمین می نماید. حالت ویژه تصویر برداری در شب و سلفی های آهسته، از قابلیت های جدید دوربین سری آیفون است.

باتری با ظرفیت 3110 میلی آمپر ساعت با شارژ معکوس نیز نشان می دهد اپل تمرکز ویژه ای بر روی باتری مدل های جدید خود داشته و میخواهد از نظر باتری، مدل های جدید خود را ارتقاء بخشد. این مدل 699 دلار قیمت دارد.

آیفون 11 پرو و پرو مکس، قدرتمند تر از گذشته

خاتمه اپل از پسوند پرو در فراوریات خود استفاده کرد، آیفون 11 پرو با نمایشگر اولد 5.8 اینچی کوچکترین عضو سری پرچمدار 2019 اپل محسوب می گردد، این مدل در بالای نمایشگر از یک بریدگی عریض بهره می برد که در آن سنسور سلفی 12 مگاپیکسلی مشابه آیفون 11 قرار گرفته است، نمایشگر تمامی مدل های آیفون 11 دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز است که نشان دهنده کیفیت بالا این صفحه نمایش ها خواهد بود. آیفون 11 پرو نیز با سیستم عامل iOS13 و پردازنده جدید A13 عرضه شده، اما رم آن 2 گیگابایت از آیفون 11 بیشتر است، این مدل با حافظه رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی در سه ظرفیت 128، 256 و 512 گیگابایت، قدرت بیشتری نسبت به آیفون 11 داشته و علی رغم اندازه کوچکتر قیمتی بالاتری نیز دارد.

اما دوربین سه گانه آیفون 11 پرو نیز یکی دیگر از تمایز های برجسته این مدل با نسخه اصلی آیفون 11 محسوب می گردد، دوربین سه گانه آیفون 11 پرو دارای سه سنسور 12 مگاپیکسلی است که البته یک سنسور به زوم اپتیکال با قابلیت بزرگنمایی 2 و 4 برابر تجهیز شده که تجربه تصویر برداری متفاوتی به خریداران ارائه می دهد. قیمت این مدل 999 دلار اعلام شده است.

از طرفی آیفون 11 پرو مکس دارای نمایشگر اولد بزرگ 6.5 اینچی است، مشخصات کلی این مدل مانند سیستم عامل، پردازنده، حافظه رم، حافظه داخلی و دوربین با آیفون 11 پرو برابر بوده و تنها در قسمت باتری تفاوت هایی وجود دارد. باتری آیفون 11 پرو مکس با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت جهش بزرگی نسبت به مدل های سال پیش آیفون داشته در حالی که باتری آیفون 11 پرو دارای ظرفیت 3190 میلی آمپر ساعت است. شارژ سریع و شارژ معکوس در هر دو مدل آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس وجود دارد. این مدل 1099 دلار قیمت دارد.

آیپد 10.2، ارزان و مقرون به صرفه

اپل در این مراسم خاطرنشان کرد که آیپد های نسل هفتم این شرکت فراوری شده و در آینده ای نزدیک به بازار می آیند، به همین جهت آیپد 10.2 به عنوان یک نمونه از نسل جدید تبلت های اپل، در مراسم امشب رونمایی شدند. این آیپد همانطور که از نامش پیدا است از نمایشگر 10.2 اینچی بهره می برد و به پردازنده A10 فیوژن مجهز شده است. آیپد جدید اپل در رده تبلت های پایین رده قرار می گیرد و با قیمت مناسب 329 دلار وارد بازار خواهد شد، البته آیپد 10.2 اپل قابلیت اتصال به کیبورد های این شرکت را دارد که قابلیتی بسیار مهم و کاربردی محسوب می گردد به همین جهت با محصولی ضعیف و غیرکاربردی طرف نیستیم، همچنین بدنه این تبلت از آلومینیوم بازیافتی فراوری شده تا اپل اقدامات موثر زیست محیطی خود را در ساخت محصولات جدید، شروع کند. در حال حاضر اطلاعات دیگر از این محصول در دسترس نیست.

اپل واچ 5 با بدنه ای سرامیکی و تیتانیومی

شرکت اپل در طی مراسم امشب خود اطلاعاتی جزئی از مشخصات و زمان عرضه اپل واچ 5 نیز ارائه داد، طبق اعلام این شرکت اپل واچ 5 تا 20 سپتامبر وارد بازار خواهد شد، این مدل در دو جنس بدنه سرامیکی و تیتانیومی فراوری شده که استحکام فراوانی به آن می بخشد. اپل واچ 5 از نظر نرم افزاری نیز بهبود های فراوانی داشته، اپل در این ساعت هوشمند از سیستم های سلامت بیشتری بهره برده که در تمامی شرایط بر عملکرد بدن نظارت دارند، همچنین برای علاقه مندان به دوچرخه سواری یا پیاده روی، سامانه ناوبری همراه با نقشه جدید نیز در نظر گرفته شده است. قابلیت نمایشگر همیشه روشن نیز از دیگر ویژگی های جدید اپل واچ 5 است، در این حالت بعضی از اطلاعات مهم مانند اعلان ها همیشه در صفحه نمایشگر روشن بوده و قابل آنالیز هستند.

سات هوشمند اپل در مواقع اضطراری با اورژانس تماس می گیرد، اپل مشخصات تماس مراکز اورژانس 150 کشور مختلف را در اپل واچ 5 قرار داده تا در مواقع لزوم، به سریع ترین شکل ممکن بتوان با اورژانس ارتباط برقرار کرد. اپل واچ 5 با قیمت 399 دلار قابل خریداری است، البته نسخه دیگر این ساعت که قابلیت برقراری تماس را دارد با قیمت 499 دلار به فروش می رسد.

سیستم عامل iOS جدید، دیگر مهمان رویداد اپل

نسخه جدید سیستم عامل اپل تغییرات بسیار گسترده ای نسبت به iOS12 ندارد، اما بعضی از ویژگی های جدید آن بسیار کاربردی بوده و استفاده از این سیستم عامل را لذت بخش تر می نماید، به طور مثال همزمان با معرفی حالت تاریک در اندروید 10، iOS13 نیز به حالت تاریک مجهز شد تا در هنگام کار با تلفن همراه در شب، آسیب دیدگی به چشم کاربران تا حد زیادی کاهش پیدا کند، همچنین بهبود برنامه نقشه اپل نیز از دیگر تغییرات سیستم عامل این شرکت بوده که قطعا برای خیلی از مخاطبان iOS13 خوشایند خواهد بود. این سیستم عامل برای آیفون های نسخه 6s به بعد عرضه می گردد.

در این مراسم اپل همچنین از یک نسخه جدید از سیستم عامل خود با نام iPadOS رونمایی کرد که شباهت زیادی به نسخه اصلی iOS دارد و برپایه همان سیستم عامل است، اما یک سری ویژگی های مخصوص تبلت های اپل به آن اضافه شده تا تجربه کاربری جدیدی برای مالکان آیپد های اپل به ارمغان بیاورد. این سیستم عامل بر روی آیپد 10.2 در دسترس خواهد بود و به زودی برای تمامی آیپد های جدید این شرکت عرضه می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 512

به "پوشش کامل مراسم رونمایی از آیفون های 2019 اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشش کامل مراسم رونمایی از آیفون های 2019 اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید