ژنو میزبان نشست تجارت آزاد اروپا

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه باسلر،منابع خبری سوئیس با اعلام این مطلب آورده اند: انجمن تجارت آزاد اروپا قرار است کنفرانسی در سطح وزرا به ریاست یوهان اشنایدر امان وزیر اقتصاد سوئیس، روز دوشنبه در ژنو برگزار کند.

ژنو میزبان نشست تجارت آزاد اروپا

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

در این نشست وزرای اقتصاد کشورهای ایسلند، نروژ، لیختن اشتاین و سوئیس که از اعضای انجمن تجارت آزاد اروپا هستند، درباره سیاست تجارت آزاد کشورهای خود در قبال کشورهای ثالث که عضو اتحادیه اروپا نیستند بحث و گفتگو خواهند کرد و در عین حال روابط تجاری و مالی خود را با اتحادیه اروپا مورد آنالیز قرار خواهند داد.

محور مذاکرات وزرای شرکت کننده در این کنفرانس امکان گسترش توافق تجارت آزاد با کشورهای نوظهور واجد رشد مالی بالا و همچنین توسعه و تعمیق توافق نامه های موجود خواهد بود.

از طرف دیگر وزرای اقتصاد کشورهای عضو انجمن تجارت آزاد اروپا درباره وضعیت کنونی مذاکرات تجارت آزاد با هند، اندونزی، مالزی و ویتنام و همچنین اقدامات لازم برای توسعه توافق نامه های تجارت آزاد موجود با ترکیه، کانادا و مکزیک گفتگو خواهند کرد. امکان انعقاد توافق نامه های تجارت آزاد با الجزایر، تایلند، اتحادیه گمرکی روسیه-بلاروس-قزاقستان نیز در نشست ژنو آنالیز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 532

به "ژنو میزبان نشست تجارت آزاد اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژنو میزبان نشست تجارت آزاد اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید