کاهش زمان انتظار برای صدور کارت سوخت

به گزارش تور ایران، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از کاهش مدت زمان صدور کارت سوخت از سه ماه به 60 روز خبر داد.

کاهش زمان انتظار برای صدور کارت سوخت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، فاطمه کاهی گفت: پیش از این شیوع بیماری کرونا و شرایط ویژه کرونایی باعث شده بود تا حجم زیادی از درخواست ها در صف صدور باشند و این مسئله موجب تاخیر چند ماهه در پاسخگویی به درخواست های جدید می شد.

وی افزود:، اما اکنون این مشکل رفع شده و انتظار برای صدور کارت به روال عادی بازگشته است.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: هم اکنون کارت های سوخت شهریور ماه در حال صدور است و می توان گفت صدور کارت سوخت به بازه زمانی دو ماه رسیده است.

خانم کاهی همچنین درباره آخرین شرایط واریز سوخت خودرو های حمل و نقل عمومی و اینترنتی شرح داد:به محض دریافت اطلاعات تمامی خودرو های ناوگان مشمول دریافت سهمیه سوخت از وزارتخانه های مربوطه و معین شدن اطلاعات این خودرو ها از سوی وزارت کشور و فرآیند محاسبه ریالی، واریز مابه التفاوت سهمیه سوخت آن ها انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، وی با بیان اینکه ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت تمامی خودرو های حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس ها، تاکسی های تلفنی، تاکسی های اینترنتی و وانت بار ها را شامل می شود گفت: اعتبارسوخت به کارت های بانکی مالکان این خودرو ها واریز می شود و رانندگان تنها در زمان سوختگیری می توانند از کارت بانکی خود به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1439

به "کاهش زمان انتظار برای صدور کارت سوخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش زمان انتظار برای صدور کارت سوخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید