کراس پلی بین استیم و اپیک استور محقق خواهد شد

به گزارش تور ایران، یکی از مواردی که باعث شده فروشگاه استیم (Steam) به شدت محبوب گردد، عرضه ابزارهای مختلف برای توسعه دهندگان (Developers Kit) است. شرکت اپیک (Epic) نیز در این مدت کوشش بسیاری نموده تا بتواند یک رقیب لایق برای استیم باشد. به همین علت در این مدت تخفیفات و عناوین رایگان زیادی را به کاربران ارائه داد. حال اپیک چندی پیش بسته توسعه دهندگان SDK 1.15 را عرضه کرد. در این بسته قابلیت کراس پلی (Cross Play) میان این دو فروشگاه محبوب وجود دارد.

کراس پلی بین استیم و اپیک استور محقق خواهد شد

در سایت اپیک نوشته شده:

زمانی که حالت کراس پلی فعال بشود، شما با یک صفحه روبرو خواهید شد. این صفحه دوستان شما در استیم و اپیک را به شما نشان خواهد داد. سپس می توانید با آن ها ارتباط برقرار نموده و برای اجرای عناوین مختلف دوستانتان را دعوت کنید.

یکی از نکات جالب این است که زمانی که شما با اکانت استیم وارد یک بازی در فروشگاه اپیک می شوید، یک اکانت اپیک هم برای شما ساخته خواهد شد. اینکه این اکانت چگونه عمل خواهد نمود هنوز معلوم نیست. در اصل اکانت اپیک نو شما زیر سایه اکانت استیم خواهد بود.

نکته مثبت ماجرا برای عناوین فروشگاه اپیک است. به علت اینکه این عناوین به بازیکنان بیشتری دسترسی داشته و به همین علت کاربران بیشتری نیز جذب آن ها خواهند شد. از طرفی اگر شما بخواهید با دوستان دیگرتان یک بازی را تجربه کنید دیگر احتیاجی به خرید دوباره آن عنوان نخواهید داشت.

رقابت میان استیم و اپیک برای چندین سال است که ادامه داشته و هر دو شرکت کوشش زیادی برای اثبات رجحان خود می نمایند. در حال حاضر استیم به شدت پرطرفدار بوده و به نوعی فروشگاه اصلی کامپیوتر است. این در حالی است که اپیک کوشش زیادی در این مدت نموده و تا حدی هم پیروز عمل نموده است. حال با توجه به اینکه عناوین زیادی روی هر دو فروشگاه وجود دارند، همکاری این دو بیشتر به نفع کاربران است. به علت اینکه احتیاج به هزینه دوباره برای تجربه یک بازی نخواهند داشت.

منبع: Rockpapershotgun.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2243

به "کراس پلی بین استیم و اپیک استور محقق خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کراس پلی بین استیم و اپیک استور محقق خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید